בחירת בגדי ים – הכיצד?

בחירת בגדי ים

במדינת ישראל הים תיכונית אחד מהפריטים שנחשבים 'מאסט' הינו בגד ים, כאשר רבות הנשים והנערות אשר מחפשות את הדרך להתאים לגופן בגד ים מושלם.

ואכן כיום אפשר לבחור שלל בגדי ים מסוגים שונים גם בחנויות ורשתות, כמו גם בחנויות מקוונות כמו מורנה בגדי ים המציעות מבחר רחב של בגדי ים.

אבל כיצד בוחרים את בגד הים הנכון? כל הטיפים בהמשך!

מי שרוצה לבחור בגד ים ונתקלת בקשיים, חשוב שתדע כי התאמת בגדי ים הינה משימה לא פשוטה! לכן חשוב לשים לב לכמה דגשים חשובים בבחירה:

מידות – כאשר את בוחרת את בגד הים המתאים לך ולגופך, שימי לב כי המידות באמת מתאימות לצרכים שלך. בגד ים ביקיני למשל צריך להעניק לך תמיכה וגם לאפשר מספיק בד באזור התחתונים והחזייה על מנת לאפשר לך תנועה חופשית על חוף הים ללא חשש. בגדי ים שלמים מתאימים לנשים שרוצות להרגיש נוח ובטוח על חוף הים, תוך שגם כאן חשוב לבצע התאמה למידות.

חנות – כיום ישנן שלל חנויות ביניהן חנויות אינטרנטיות כמו גם חנויות פיזיות ורשתות. נסי לפני שאת יוצאת לחפש את בגד הים לסקור את רשת האינטרנט ולבחור חנות בה מגוון רחב של בגדי ים בשלל מידות וגזרות.

צבעים – בחרי צבעים שמחים ועשירים. זה נכון, בגד ים שחור הוא כזה שמתאים תמיד ונראה קלאסי כמו גם מעט מחטב, אך צבעים שמחים כמו צורות גאומטריות, פסים ופרחים יחמיאו לגופך וזאת במידה ותחברי בגד ים איכותי ונוח.

גזרה – נסי להתמקד בגזרה המתאימה ביותר לגופך ואופייך. כיום ישנם שלל בגדי ים ביניהם ביקיני, בגד ים שלם, טניקני, בגד ים ספורטיבי, ישנם בגדי ים בגזרות גבוהות,  נמוכות, בעלי חזיית סטרפלס, בגד ים עם חזיית כתפיות ועוד. עייני בשלל סוגי בגדי הים והגזרות השונות ובחרי את הגזרה עליה תמיד חלמת.

מחיר – בצעי השוואת מחירים ובחרי את בגד הים שמחירו שווה לכיסך. זכרי: כי רכישת בגד ים דרך חנויות מקוונות יכולה להוזיל מאד את המחיר. עשי את כל אלה ותכלי להתאים לגופך בגדי ים מושלם לימי הקיץ!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *