מה אפשר לעשות כשהגרוש מסרב לתת מסמכים להחזר מס מתקופת הנישואין

החזרי מס לגרושים

גירושים הם אחד הדברים הקשים ביותר שאנו עוברים. העובדה כי אנחנו מגלים כי בן או בת הזוג שלנו אשר נשבענו לאהוב תמיד כברלא שלנו היא קשה, מורכבת ומסובכת בטח אם יש ילדים בתמונה. העניין הוא שהחיים לא נעצרים בגירושים ואנו חייבים להמשיך לחיות וגם לדאוג לעניינים קיומים כמו פרנסה.על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי כדאי ומולץ לאנשים שהתגרשו להגיש בקשה למס הכנסה להחזר מס. פעמים רבות בעקבות הגירושים פתאום מתגלה כי אתם זכאים לקבל סכום גדולו זהו משהו שלא כדאי לוותר עליו.

על רקע זה אנחנו חייבים גם לציין כי לא תמיד הגרוש ירצה לתת לכם מסמכים ולא ישתף אתכם פעולה בנושא זה. במקרה כזה קודם כל מומלץ לפתוראת הנושא בנועם ורק לאחר ששיטה זו נכשלת מומלץ לערב את עורכי הדין בנושא ולחייב אותו בבית המשפט לתת את המסמכים.

מדוע כל כך חשוב לפנות אל יועץ מס מנוסה בשביל קבלת החזר?

בין אם הגרוש שלכם משתף פעולה עם הבקשה ובין אם לא אנחנו חייבים להדגיש בפניכם כי כדאי לכם מאוד לפנות אל יועץ או יועצת מנוסים בשביל הגשת הבקשה באתר
http://www.taxfinance.co.il. עליכם לדעת כי עולם המס הוא עולם מאוד מורכב אשר כולל בתוכו הרבה מאוד רכיבים שונים והדבר דורש מומחיות עצומה. העניין הוא שככל שהיועץ שלכם יהיה יותר מנוסה כך סביר יותר להניח כי הוא יודע בדיוק מה לעשות וכיצד להגיש את החזר המס שלכם. על כן אנחנו ממליצים לכם מאוד לפנות אל היועץ המנוסה ביותר ולא להתפשר על נקודה זו.

רוצים לקבל החזרים? שימו לב לדרך העבודה של יועץ המס

נקודה נוספת שאתם חייבים לבחון זה כיצד יועץ המס שלכם פועל. עליכם לוודא כי היועץ עובד עם המערכות של ביטוח לאומי ושל מס הכנסה ובוחן את התיק שלכם לפני שאתם מגישים בקשה להחזר וזאת בכדי להבטיח שבסופו של יום לא יהיה מצב שבו אתם תצטרכו דווקא לשלם למס הכנסה במקום לקבל מהם החזר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *