דלתות נגד ירי

דלתות נגד ירי

לאור המצב הביטחוני והפלילי בארץ תושבים רבים נדרשים להתקין דלתות נגד ירי בדירות/בתים והמכוניות שברשותם. נכסים הממוקמים בשטח עוטף עזה בגבול הצפוני וביהודה ושומרון "זוכים" לירי המתקיים כמעט כל יום ולעיתים הקליעים פוגעים במבנים של היישובים.

דלתות נגד ירי – בבתים ומתקנים ישנים

לאורך השנים הוחלפו כל הדלתות הרגילות בדלתות נגד ירי בכל המבנים הישנים וכל מבנה שמתוכנן להיבנות באזורים אלו בתקופה זו חייב בדלתות נגד ירי. עקב רצונם של התושבים להמשיך ולנהוג בחייהם בצורה שגרתית וכולם מסכימים שכך צריך להיות צריך למצוא דרכים להגן עליהם בצורה הטובה ביותר שאפשר. התקנת דלתות נגד ירי היא אחת הדרכים להגן על התושבים ורכושם. פיקוד העורף מוציא הנחיות על אופן ההגנה המקסימלית והוא אינו מאשר מבנה מגורים חדש אלא אם בניירת המוגשת לאישור הבניה יש גם מפרט בו מצוין במפרש שכל דלתות הנכס יהיו דלתות נגד ירי.

דלתות נגד ירי

אבל לא רק באזור ביטחוני נפיץ מותקנות דלתות נגד ירי. גם משפחות פשע נדרשות לא אחת להתקין דלתות כאלו והסיבה לכך היא בעובדה שכנופיות הפשע מבצעות ירי לעבר בתי יריביהם. לא אחת נפגעים אנשים חפים מפשע מקליעי הירי. דלתות נגד ירי הם אחת הדרכים להגנה על יושבי הבית. בעלי חנויות שהנכס שלהם נמצא בערים ידועות בהם מתקיימות מלחמות פושעים מקפידים להתקין דלתות נגד ירי ולמגן את החנות בכל מגן שאפשר וזאת כדי למנוע פגיעה בחנות שלהם בעת שמתקיימות יריות באזור ופיזור זכוכיות מחלון הראווה ובכך להקטין את הנזקים לעוברים ושווים.

חשוב מאד להתקין דלתות נגד ירי במקומות מסוכנים

כבישי הארץ באזורי סיכון בהם מתקיימות מתקפות כנגד המכוניות מקפידים על התקנת דלתות נגד ירי מה שמאפשר ביטחון ליושבי המכוניות. דלתות מוגנות ירי מונעות כניסת קליעים את תוך המכוניות. דלתות נגד ירי הן דלתות ייחודיות כבדות שאינן ניתנות לפריצה מה שעוזר גם במקומות בהן מתקיימות פריצות רבות לבתי עסק ומגורים כאחד. מנגנון הנעילה לדלתות אלו מורכב ביותר וגם פורץ מיומן לא יוכל לפרוץ אותן. כל מה שצריך לעשות הוא מחקר על מה שאתם צריכים ולהתקין את המושלם ביותר בעבורכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *