מוצרי לה מארין

בזמן האחרון, חדרה לתודעת הציבור הידיעה שצריך להקפיד בחומרה על המזון אותו אנחנו אוכלים ועדיף שיהיה כמה שיותר טבעי ואורגני. יחד עם המהפכה, ציבור צרכני הקוסמטיקה מבינים שצריך לדאוג שמוצרי הקוסמטיקה לא יזיקו לנו, כמו באוכל עדיף להשתמש במוצרי קוסמטיקה טבעיים. אז מה תמצאו בלה מארין?

חלק ממוצרי לה מארין

ULTRA HYDRO BOOSTER

מוצר זה הינו מוצר לחות מרוכזת לעור הפנים. נשים הסובלות מעור פנים יבש, מחוספס ושעורן אינו נעים למגע או נראה בוגר לגילו ירצו להשתמש בקרם זה. מוצר זה הינו מורכב כולו ממוצרים שמקורן בים הצפוני, אדמת סחף, אצות ים ומלחי ים. החומרים שבקרם יחדרו אל מעמקי רקמות העור ומעצימות את המנגנונים הטבעיים שלו ועל ידי כך מגרות אותו להפעיל את מנגנוני ההתחדשות שלו. דבר נוסף שקרמים אלו עושים הינו עידוד העור לפעילות טבעית מאוזנת ועל ידי כך לשמירה ויצירת לחות.

SUPREME NATURAL LIFT

נשים שעור הפנים שלהן הינו בריא, שאינו סובל מפצעי אקנה, שמנוני מידי או בעל צלקות רבות יכולות להשתמש במוצר זה מבית לה מארין המכיל חבילה שבתוכה תמצאו: סרום, קרם יום וקרם לילה למטרת מתיחת הפנים. מחקרים הוכיחו ששילוב של מרכיבים טבעיים כמו בוץ מעומק הים ואצות מסוימות גורמות לעור הפנים לייצר תאים חדשים, לסלק רעלים מעור הפנים, עידוד של גמישות עור הפנים וקיבועה. הנוסחה הפעילה של מוצר זה פועלת היטב לחידוש תאים של עור הפנים והרמת העור.

MED AND MED PURE SKIN

סדרה זו של מוצרים כוללת: סבון עדין לפנים, מי פנים, חלב לפנים, קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים וקרם גוף. מוצר זה מהווה פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה הטבעית בזכות תמצית ייחודית של מי הים הצפוני, תמציות אצות ים, ורכיבים אקטיביים נדירים שעברו תהליך של מיקרונזציה בעת חשיפה לשמש בתהליך ייחודי. סדרת מוצרים זו טובה במיוחד לנשים בגיל ההתבגרות שרוצות למנוע או לטפל באקנה או נשים בכל גיל שסובלות מפצעים, זיהומים בפנים, עור שמן, נקבוביות רבות, עור שנראה עייף, גירודים ועוד יכולות לאזן את העור, להטיב עם צבעו העור ולהרגיע את האזורים המגורים עד כדי הבראתם.     

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *