למה כדאי ללמוד מיינדפולנס

מיינדפולנס

קורס מיינדפולנס הינו קורס שמעניק כלים שאין עוד קורס בעולם המסוגל לתת. מדובר בקורס משנה חיים ממש. יעידו על כך אנשים שכבר חוו את התהליך בקורס והם אכן נהנים מהתוצאות המובטחות.

קורס מיינדפולנס הוא לא משהו שפוגשים בכל יום. זה לא מאותן הסדנאות המוצעות חדשים לבקרים לכל דורש. זה משהו מליגה אחרת לחלוטין. מדובר בקורס רציני שמצליח לחולל לשינויים של ממש בנפש האדם.


האדם שאחרי הקורס הוא לא האדם שלפני

בקורס מקבל כל אחד כלים שמאפשרים לו לראות את העולם באור אחר. לתפוס את המציאות בצורה שונה ולחוות את החיים באופן הרבה יותר מהנה ומספק.

אם נבחן את עצמנו באמת, נגלה כי רוב החיים שלנו עוברים עלינו במחשבות על אודות העבר ודאגות לעתיד. על פי זה אנחנו מנהלים את ההווה. למעשה אנחנו לא באמת חווים את מה שקורה אתנו בהווה. כך אנחנו למעשה מפספסים את החיים שלנו.

בקורס מיינדפולנס מקבל כל אחד כלים לראות את העולם בצורה הרבה יותר חומלת, עם פחות שיפוטיות תוך הנאה מכל מה שיש לעולם להציע לנו כרגע, בהווה. תוכלו לקבל על כך עוד מידע בכתובת https://mindfulness4u.co.il/workshop-mbsr/


חיים בריאים יותר

אנשים שמנטרלים את הדאגות ואת הטרדות ומסתכלים על ההווה הנפלא, חיים אותו, נושמים אותו ואוהבים אותו, נהנים מאיכות חיים אחרת. הם רגועים יותר, הם שלווים, הם רואים את העולם הרבה יותר מחייך ואוהב וכמובן שהדבר משפיע גם על הבריאות. אדם רגוע הוא אדם שלחץ הדם שלו תקין, הוא לא סובל ממתחים מיותרים או חרדות שפוגעות במערכות הגוף השונות ולמעשה הגוף שמושפע מהנפש נהנה מכל היתרונות.


מתלמדים מעידים …

תוכלו להתרשם משורת התגובות של התלמידים שכבר חוו את הקורסים הללו במיינדפולנס באתר https://mindfulness4u.co.il/ . הם מעידים על שיפור עצום באיכות החיים שלהם ועל שינוי מהותי בכל תפיסת החיים. התוצאות בשטח מיטיבות לא רק איתם. גם המשפחה וכל הסובבים שלהם מעידים כי נוצר פה משהו חדש. משהו שלא היה עד כה.

אנחנו חיים רק פעם אחת. לא כדאי להשקיע בחיים שיהיו יותר איכותיים ויותר טובים?

קורס מיינדפולנס זה מה שיעשה את זה הכי טוב.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *