אתר לכתיבת סיפורים אישיים: יותר מסתם פורום לשיתוף

אתר לכתיבת סיפורים אישיים

לכל אחד יש סיפור משלו. כל אדם בעולם, יש לו הרבה מה 'למכור' ואם הוא רק יחשוב מעט הוא יגלה כי מתוך החיים שלו הוא יכול לייצר את סיפור המתח האטרקטיבי ביותר.

אתר לכתיבת סיפורים אישיים זה הרבה יותר מסתם פורום לשיתוף. זוהי הזדמנות לפרוק, הזדמנות לספר וכמובן גם לשתף בקורות אותנו. לא פעם קורה לנו שאנחנו רוצים לספר משהו שקרה אתנו ואנחנו לא בדיוק מוצאים את האדם המתאים. אנחנו מרגישים שיש כאן סיפור ששווה פרסום, סיפור שיכול לעורר הדים, להכות גלים ולהותיר אחריו מסרים חשובים. אך מה לעשות אנחנו לא עיתונאים ואין לנו את הבמה שם אנחנו יכולים לעשות זאת.

אז מה? אנחנו אמורים להפסיד? העולם אמור להפסיד את הסיפורים המיוחדים שלנו? ממש לא!

האתר שמחכה לסיפורים

כאן בדיוק המקום שבו אתם יכולים לכתוב את הסיפורים שלכם. אתם לא חייבים להשאיר את השם שלכם ואף אחד אחד לא ידע מי עומד מאחורי הסיפור.

כך תוכלו ליהנות מצד אחד מהאפשרות לפרוק את אשר על לבכם ולפרסם את הסיפור שלכם לאומה ומצד שני האנונימיות שלכם תוכל להמשיך ולהישמר.

סיפור אישי – אין מעניין מזה

אז אם נראה לכם שאתם כותבים סתם ואף אחד לא יקרא את הדברים שלכם, אתם טועים. הכתיבה אצלנו באתר היא ממש לא כמו כתיבה ליומן האישי. האתר שלנו נחשף בפני הרבה מאוד אנשים שרוצים לקרוא את הסיפורים שלכם ומתעניינים בהם. הם רוצים לשמוע את מה שיש לכם לספר, הם מתעניינים בסיפורים האישיים וכך אתם יכולים ליהנות מהתחושה שעשיתם משהו עם החוויה האישית אותה חוויתם.

יותר מפורום לשיתוף

העולם שלנו הוא כל כך טכני. הוא עסוק כל הזמן בהספקים, בהישגים, בקניות ובתחרויות. כל הפורומים האחרים שכולנו מכירים הם כולם מגמתיים כאשר כל אחד מחפש את מה שהוא צריך ואת מה שמעניין אותו.

החידוש המרענן שהאתר שלנו מציע הוא אתר שכולו סיפורים ללא קשר לבקשות או אינטרסים שאנחנו מוצאים בפורומים השונים.

אז בפעם הבאה שיהיה לכם סיפור, שתפו אותנו…

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *