וטרינר 24 שעות – איך תזהו מצב חירום

וטרינר 24 שעות

>כיום ישנם לא מעט וטרינרים אשר מציעים שירות רפואה דחופה 24 שעות ביממה. בדיוק כמו שבתי החולים צריכים להיית זמינים 24 שעות ביממה לכל תרחיש, כך גן הוטרינרים אשר ממלאים את תפקיד הרופאים לבעלי החיים. ישנם לא ממט מצבים דחופים אשר כלל לא סובלים דיחוי ולכן קיימת חשיבות רבה לפעילות שוטפת של וטרינר 24 שעות ביממה. אז איך תצליחו לזהות האם בעל החיים שלכם נמצא במצב סיכון ממשי המצריך ביקור אצל וטרינר גם בשעות הקטנות של הלילה?

ישנן לא מעט מרפאות וטרינריות אשר מציעות שירותי רפואה דחופה 24/7

ישנם לא מעט מצבי חירום של בעלי חיים אשר מצריכים מבעליהם לקחת אותם לוטרינר בדחיפות בכל שעות היממה או למרכז וטרינרי באשדוד למשל. לכן, ישנם לא מעט מרפאות וטרנריות אשר אכן מספקות שירותי רפואה דחופה 24 שעות ביממה. כל שעליכם לעשות בתור הבעלים של בעלי החיים הוא לזהות את מצב בעל החיים שלכם ובמידת הצורך להגיע איתו לקבלת טיפול גם בשעות הקטנות של הלילה. המצבים השכיחים ביותר אשר מביאים לא מעט בעלי חיים יחד עם הבעלים שלהם לרפואה דחופה באמצע הלילה הן מצבים של פגיעות פיזיות שונות.

פגיעות פיזיות קשות ובעיות נשימה מצריכות טיפול דחוף

לא אחת קורה שבעלי חיים עם פציעות פיזיות שונות אשר אינן סובלות דיחוי כלל מגיעים עם הבעלים שלהם למרפאות וטרינריות גם בשעות הקטנות של הלילה. חשוב לדעת כי ישנן מכות פיזיות שונות אשר עלולת להביא את בעל החיים שלכם למצב סיכון של ממש במידה ולא יטופלו בזמן המתאים. לכן קיימת חשיבות רבה לא לזלזל במכות פיזיית רציניות ולהגיע עם בעל החיים שלכם גם בשעות הקטנות של הלילה.

> קראו מידע חשוב בלינק https://www.animalcenter.co.il/articles/emergency

חשוב להיות ערניים וקשובים

מעבר לכך, בעיות בריאותיות שונית אשר גוררות קוצר נשימה אי נשימות כבדות של בעל החיים שלכם עלולות להיית בעיית רפואה דחופות אשר מצריכות ביקור אצל הוטרינר בכל שעות היממה. חשוב להיות ערניים לתופעות קיצוניות או מתמשכות של בעל החיים שלכם ולראות האם מדובר בבעיה רפואית מינורית אשר סובלת דיחוי או שמא מדובר בבעיה משמעותית יותר אשר תצריך מכם להגיע למרפאה וטרינרית בשעות הקטנות של הלילה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *