מתנות מעוצבות שעושות שמח

מתנות מעוצבות שעושות שמח

איזה כיף זה לקבל מתנות, ועוד יותר כיף זה להעניק אותן. המחשבה על האפשרות לעשות אדם אחר שמח, ולעלות לו חיוך על השפתיים זה מה שמעניק את המוטיבציה והכיף של הענקת מתנות. מכיוון שמתנות הן דבר אישי שנבחרות באופן קפדני על פי העדפתו של מקבל המתנה, הכי כיף לבחור את המתנות המיוחדות שמעוצבות באופן אחר ושונה כך נותנות למתנה ערך נוסף.

מתנות מעוצבות אינן כמו בגדים שבוחרים בכל חנות ופשוט אורזים כמתנה, מתנה מעוצבת היא כזו שהוכנה באופן אישי ולרוב לא ניתן יהיה לראות אותה בחנויות אחרות. מתנה מעוצבת מראה לאדם המקבל אותה אהבה והערכה רבה, אך גם ייחודיות ובלעדיות.

מתנות מעוצבות עם הקדשה אישית

החלטתם לבחור מתנה מעוצבת עבור אדם אהוב? העדיפו לבחור מתנה כזו שניתן להוסיף לה גם הקדשה אישית מרגשת. לסטודנטים או אנשים שעובדים במשרד במהלך רוב היום מומלץ לבחור מחברת מעוצבת, עליה תודפס הקדשה אישית כך שהמתנה הזו תהיה גם שימושית עבורם וגם ייחודית שתלווה אותם לכל החיים.

מתנות מעוצבות נוספות ומומלצות להענקה עם הקדשה אישית אלו אביזרים המיועדים לעיצוב הבית, או אפילו מתנות לאנשים שאוהבים חתולים. ניתן למצוא מגוון מעמדים מיוחדים ומעוצבים להחזקת בקבוקי יין או ספרים שיוכלו לשמש כל אחד בביתו. מכיוון שמעמדים מסוג זה עשויים לרוב מעץ או מתכת חזקה, ניתן לחרוט עליהם הקדשה אישית של כמה מילים כך שהאביזר ישמש גם ליופי וגם למזכרת מיוחדת.

אביזרים מעוצבים ושימושיים למטבח

כל אחד ישמח לקבל אביזר או אלמנט מעוצב שישמש אותו במטבח, החל מסט סכו"ם מעוצב שיכול להיות שימושי לארוחות משפחתיות ועד סט סירים איכותי ומפנק לנוחות הבישול. גם כאלו שאינם חובבי המטבח, יוכלו למצוא שימוש בכלי מטבח כאלו ואחרים.

נוסף על ציוד למטבח, ניתן למצוא גם מגוון מתנות מעוצבות באתר Artori Design המיועדות לשימוש שוטף במטבח וגם לעיצובו. המתנות אינן חייבות להיות גדולות ויקרות, ניתן למצוא גם אביזרים קטנים וייחודים בעיצוב מדליק כמו מתלה מגבות בעיצובים מקוריים, מעמד לספרי בישול או משטח איכותי ועמיד לסירים וכלים חמים כך שישמור על משטחי העבודה במטבח.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *