ניקוב חורים באוזניים ללא אקדח

ניקוב חורים באוזניים ללא אקדח

רובינו זוכרים, או לפחות שמענו חוויות טראומטיות, על הימים שבהם היו מנקבים את האוזניים בבית באמצעות מחט מחוממת. הניקוב נעשה בדרך כלל על ידי האימא או השכנה, ללא שום משחה מאלחשת וללא הכנה לקראת הכאב שהיה חלק בלתי נמנע מהתהליך. מדובר כמובן על שיטה מיושנת של ניקוב חורים באוזניים, שכבר כמעט ולא שומעים עליה בעשורים האחרונים. מאז שנות ה -90 בערך, היה נהוג לנקב את האוזניים באמצעות אקדח מיוחד שהיה מיועד בדיוק למטרה הזאת. האקדח היה מסוגל לנקב את האוזן במהירות וביעילות, ללא שום הכנות מיוחדות ועם הפחתה משמעותית ברמת הכאב. עם זאת, רוב הילדים פחדו מהרגע הזה שבו האקדח צמוד לתנוך האוזן, היות ובכל זאת מדובר על חוויה לא נעימה במיוחד. היום ניתן כבר לנקב את האוזניים בצורה הרבה יותר משוכללת, ללא שום שימוש באקדח או במחט.

כל מה שחייבים לדעת לגבי ניקוב חורים באוזניים ללא אקדח

כאמור, היום ניתן למצוא שיטה חדשנית ונוחה במיוחד באמצעות מכשיר לניקוב חורים באתר ואלורו, המאפשרת לכל אחד לנקב את תנוכי האוזניים שלו, ללא צורך בשימוש באקדח. היום ניתן ליהנות מאוזן מנוקבת, בצורה הרבה יותר נקייה והרבה יותר פשוטה מאשר בעבר. היום ניתן לנקב את האוזן ישירות עם המוט של העגיל, דבר שהופך את כל התהליך להרבה יותר פשוט וקליל. מדובר על שיטה בטיחותית והיגיינית, המשתמשת בעגילי ניקוב ייעודיים העשויים מחומר היפו – אלרגני מיוחד. שיטה זו מבטיחה ניקוב מהיר ופחות מכאיב, לצד החלמה מהירה ויעילה יותר. בניגוד לשיטת הניקוב המתבצעת באמצעות אקדח, כאן הניקוב הינו חד פעמי, היות והעגיל שמייצר את הניקוב נשאר על האוזן של הלקוח. אין העברה של אותו העגיל מלקוח אחד למשנהו, היות וכל עגיל ניקוב נמצא מראש בערכה חד פעמית. הניקוב מתבצע כאמור באמצעות המוט של העגיל, אשר יכול להגיע בעובי ובאורך משתנה – בהתאם לסוג תנוך האוזן של הלקוח. בעיקרון, ככל שהמוט יהיה דק יותר, כך תהליך הניקוב יהיה מהיר יותר ופחות מורגש.

לסיכום, ניקוב חורים באוזניים ללא אקדח הפך לאחת השיטות הנפוצות והמומלצות ביותר בשנים האחרונות. התהליך נחשב לסטרילי ובטיחותי יותר, והעגיל מותאם באופן אישית ללקוח.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *