טיפוס לקילימנג'רו – עושים היכרות עם השטח קודם כל

טיפוס לקילימנג'רו

מסיב עצום ממדים שממדיו 60 על 80 קילומטרים מאפיין את הקילימנג׳רו, זאת כאשר מדובר בהר געש שההתפרצות האחרונה שלו התרחשה לפני כ – 170 לפי טענות התושבים המקומיים. נוסף על אלה, בראש ההר היו קרחונים רבים שנוצרו בעידן הקרח האחרון והם צפויים להיעלם בעתיד הקרוב מאוד.

למידע על טיפוס לקילימנג'רו, לחצו כאן…

 

מדוע כדאי לעשות היכרות עם השטח?

 

אם בוחנים את השטח אליו מתכוונים להגיע, ובייחוד כאשר מדובר על הר מיוחד שמתכוונים לטפס עליו, אפשרי בעצם להעריך את החוויה באופן הרבה יותר משמעותי. הרי תוכלו לדעת בדיוק היכן אתם נמצאים, דבר שיתן לכם את האופציה להתחבר למקום מבחינה רגשית. יתר על כן, היכרות צפויה להביא עמה יתרון בכל הנוגע לדרך ההתמודדות שלכם עם המסע הצפוי.

 

לעבור את המסע בקלות בעזרת היכרות

 

כאשר ישנה היכרות עם השטח שמבקרים בו אזי יהיה ניתן להתכונן ובצורה מושלמת. בין אם מדובר על רכישת ציוד מתאים לתנאי השטח ובין אם מדובר על הכנה פיזית ומנטלית. בסופו של יום כל אחד מכם לא יהיה מעוניין בהפתעות רעות ועל מנת להימנע מאלה תצטרכו להתכונן למסע שאתם הולכים לקראתו ובכל ההיבטים. אלו מכם שידעו לעשות זאת ובצורה טובה מספיק יוכלו להבטיח כי המסע יעבור ובצורה חיובית לחלוטין מההתחלה שלו ועד סופו.

 

טיפוס לקילימנג׳רו תמיד ניתן להעמיק עוד ועוד

 

דעו לכם כי במידה ומדובר על היכרות עם שטח מסוים או אתר מיוחד שאתם מתכוונים לבקר בו, כמעט תמיד יהיה ניתן למצוא פרטים נוספים אשר יעשירו את הידע שלכם ואת ההבנה את המקום בו אתם צפויים לבקר. כך למשל, תוכלו לקרוא המון על הר הקילימנג׳רו וכל סיפור יוכל להוסיף עוד רובד לחוויה שלכם. לפיכך יהיה מומלץ לכל אחד מכם להעמיק ככל הניתן בחקר אודות ההר וזאת על מנת להבטיח שהחוויה תהיה עשירה מאוד. ככל שתדעו לצבור יותר ידע אודות ההר כך תהיו צפויים ליהנות מחוויה מעמיקה יותר אשר תשאר יותר עמוק בזיכרון שלכם. הרי בוודאי שכל אחד מכם יהיה מעוניין לפעול כך לקראת טיפוס לקילימנג׳רו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *