מה נשים רוצות?

גאדג'טים

הגיע היום הזה שאתם אף פעם לא מצליחים לזכור. יום ההולדת שלה. בזמנים כאלה, ואנחנו מתכוונים לזמנים בו אתם נלחצים ולא מצליחים לחשוב על מתנה מוצלחת אחת. בזמנים כאלה, אנחנו פה בשבילכם

קבלו את מבחר המתנות המגניבות ביותר שכל אישה תשמח לקבל:

ערכת ניקוי למברשות איפור

אם האישה שלכם מרבה להתאפר וכל בוקר מתעוררת שעה לפני שהיא צריכה לצאת רק בשביל להיות מטוקטקת מכף רגל ועד ראש, היא תעריך אתכם פי מיליון אם תביאו לה מתנה שהיא באמת יכולה להשתמש בה. כשכל גבר סטנדרטי יבחר בצמיד או עגיל, ערכת ניקוי למברשות איפור יכולה להראות על כוונה ומחשבה מראש.

מראת איפור המצוידת תאורת לד

עוד מתנה מושלמת עבור האישה המתאפרת, גאדג'ט מגניב שמשלב בין מראה לנורות ונותן הרגשה של חדר הלבשה בברודווי. כך, האישה שלכם תוכל להתאפר בהנאה, לראות כמו שצריך את זוויות האיפור שלה וליהנות מהמראה החדישה שלה שממש אבל ממש אין לכל אחת.

שעון יד נשי

גאדג'ט כזה עוד לא ראיתם. שעון יד שעשוי ברובו מעץ, מעניק ייחודיות לאישה העונדת אותו. זהו למעשה שעון המשלב בתוכו תכשיט ייחודי בעל היבט פרקטי. מתנה מיוחדת עבור אישה הרפתקנית שאוהבת לענוד עליה פריטים מיוחדים ויוצאי דופן. אלו פרטים הקטנים, שעושים את הבן אדם.

קערת פורצלן לאחסון תכשיטים

אין אישה שאין לה תכשיטים. ואם לא תכשיטים אז תכשיט אחד. כל אישה מתישהו במהלך חייה קיבלה מתנה, תכשיט. בין אם טבעת, צמיד או שרשרת. עבור אותם התכשיטים, תהיה חייבת להיות לה קופסא בה היא שומרת אתת כולם. אך אם היא עונדת אותם על בסיס יומיומי, מן הסתם שהמתנה שלכם תהיה שוס חייה. האפשרות לתלות את התכשיטים בסדר מסוים במקום לזרוק אותם הישר לקופסא יכולה לחסוך לאישה שלכם המון זמן בהפרדת התכשיטים זה מזה.

תיק גב צבעוני ואופנתי

כמו שאין אישה שאין לה תכשיטים, אין אישה שאין לה תיקים. תיקים, תכשיטים ונעליים. הם הדברים שבדרך כלל יסובבו את ראשן של אישה. לכן, אם תקנו לאישה שלכם תיק בד מגניב וצבעוני, הדבר יכול לחלוטין למרוח חיוך על פניה. תיקי בד חזרו לאופנה והם משחקים חלק ניכר מן האופנה. לא רק שתזכו אותה במתנה מגניבה, תגרמו לה להבין שגם לכם יש טעם טוב ושטוב שאתם שם.

עולם המתנות לנשים הוא לא פשוט ויכול לבלבל כאשר רוצים לקלוע למטרה ומפחדים לפספס. פה, גאדג'טים יכולים להיות הרעיון האידאלי עבור מתנה מקורית בעלת מחשבה מאחוריה. אחרי הכל, זו האישה שלכם, אתם חייבים לדעת מה היא אוהבת ומה היא לא אוהבת. משם, היצירתיות בידיים שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *