עו"ד פלילי לקטינים, באילו מקרים?

יש הרבה מאוד ילדים טובים אשר בגלל החלטה של רגע, שעמום או סתם היגררות אחר חברים מבצעים שטות. אז פעמים רבות השטות הזאת היא דבר קטן שאפשר לסלוח עליו, אך פעמים רבות השטות הזאת יכולה להוביל להסתבכות עם החוק, לפתיחה של תיק פלילי ואף במקרים קשים לישיבה בבית כלא. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי כל ברגע שהילד שלכם מסתבך עם החוק כדאי לכם לפנות אל עו"ד פלילי אשר יסייע לכם עם מחיקת עבר פלילי שלו וייצג את הילד אל מול רשויות החוק. שימו לב בכדי שהייצוג יהיה אפקטיבי כדאי לכם לפנות אך ורק אל עו"ד פלילי ולא אל עו"ד בשום תחום אחר. עליכם לדעת כי יש אלף ואחד עבירות שילדים עוברים מגניבה ועד תקיפה אלימה ועל כן יש הרבה מאוד מקרים בהם נדרש ייצוג של עו"ד פלילי לקטינים.

הילד שלכם הסתבך? זו הסיבה שכדאי לכם לבחור עו"ד אשר מתמחה בקטינים

עליכם לתת את הדעת על כך שכדאי לכם לבחור לא רק עו"ד פלילי אלא גם עו"ד אשר עוסק רוב היום בהגנה על קטינים. יש הבדל גדול בין ייצוג של אדם מבוגר ובין ייצוג של קטין. עו"ד פלילי צריך לדעת כיצד לדבר עם הלקוח שלו וכיצד לתמוך בו בשעות הקשות שעוברות עליו. עליכם להבין כי העו"ד הוא למעשה סוג של פסיכלוג ולכן הוא צריך למצוא את הפתח אל ליבו של הלקוח. לכן הוא צריך לדעת לדבר עם הקטין ולתמוך בו ולכן כדאי לבחור אך ורק בעורך דין אשר מתמחה בקטינים ולא בעו"ד אשר נותן שירותים משפטיים לכלל האוכלוסייה.

אל תבחרו עו"ד מבלי לבחון תיקים שבהם הוא השתתף בעבר

כמובן שאתם צריכים לבחור לילד שלכם את העו"ד הטוב ביותר וזה אומר שאתם צריכים לבחור עו"ד פלילי ומקצועי ביותר. בכדי לעשות זאת אנו מציעים לכם לחפש אחר תיקים קודמים שבהם העו"ד הופיע ולראות כיצד הוא הציג את הקייס שלו וכך להחליט האם העו"ד הוא ברמה גבוהה והאם כדאי לבחור בו או לא.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *