ההפסקה הגיעה! משחקים גדולים לבתי ספר וחצרות

משחקים בגישה מונטסורית

רוצים להפוך את הזמן החופשי של התלמידים בבית הספר להרבה יותר מהנה וחינוכי? זה משהו שאתם יכולים לעשות בקלות רבה, וזאת אם רק תבחרו למקם משחקים גדולים שבהם כל הילדים יוכלו לשחק יחדיו. כמו למשל משחק של סולמות ונחשים, אשר בוודאי ימשוך את התלמידים ויגרום להם לרצות ולשחק בו.

תבחרו במה שהכי מתאים לילדים בבית הספר שלכם, ואולי אפילו תוכלו לעשות סקר ולדעת כך באילו משחקים הם היו מעדיפים לשחק. זה יעזור לכם להחליט מה להזמין בדיוק וכך אתם בטוחים שאתם הולכים על האופציה הטובה ביותר בעבור התלמידים שלכם. זה ללא ספק הצעד הנכון ביותר.

מעשירים את ההפסקה של התלמידים

אתם בוודאי לא רוצים לראות את הילדים בבית הספר לוקחים חלק בפעילות אשר איננה מטיבה עמם או משחקים בטלפון במשך כל הפסקה. זה מונע מהילדים ליצור אינטראקציה חברתית, וזה ללא ספק משהו שפוגע בכל הכישורים החברתיים שלהם במידה משמעותית ביותר.

במידה ואתם רוצים לנקוט בצעד אשר יוכל לעזור לאותם ילדים לשפר את הכישורים החברתיים שלהם ובו בזמן גם ליהנות מפעילות גיבוש מהפעילות שהם לוקחים בה חלק, אז אין ספק כי משחקים גדולים מהסוג שהזכרנו זה משהו שיהיה כדאי לכם לשקול בחום. אנו בטוחים שזה יהיה סיפור הצלחה בבית הספר שלכם אם רק תזמינו את המשחקים המתאימים.

בוחרים בטוב ביותר למען הילדים

במצב של היום, בו מרבית הילדים שקועים במסכים השונים ולא מעיפים מבט על האפשרות ליצור אינטראקציה חברתית במהלך ההפסקות, יהיה כדאי לכם לעשות כל שביכולתכם על מנת לשנות את הלך הרוח בבית הספר שלכם במובן הזה. אנו סבורים שהמאמץ הזה יישא פרי או תנקטו באסטרטגיה נכונה.

משחקים מהסוג שהזכרנו ומשחקי ODT עשויים להוות תמריץ נהדר בעבור אותם ילדים אשר דבוקים לטלפונים הניידים שלהם. כאשר אתם מעניקים להם הזדמנות לקחת חלק בפעילות שיכולה להיות מהנה בעבורם, אבל אתם יודעים שגם תועיל להם, אז זה יכול לשנות לחלוטין את הדרך שבה כל הילדים בבית הספר שלכם מתנהלים בסופו של דבר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *