באיזה חודשים הכי מומלץ להתחתן בתל אביב

להתחתן בתל אביב

אין כמו להתחתן בעיר הגדולה, ליהנות מכל האטרקציות השונות של העיר ובעיקר לחוות את החופש שלה, ביום הכי מיוחד עבורכם. זוגות רבים בוחרים להתחתן בתל אביב, על מנת ליהנות מחתונה במתכונת קצת שונה. במקום להתחתן באולם אירועים גדול ומבודד, שממוקם אי שם בסוף אזור התעשייה בעיר כזו או אחרת, ניתן להתחתן מרחק הליכה מהבית (הנה כמה רעיונות). מדובר כמובן על אנשים שגרים בתל אביב, עובדים בתל אביב וכל החיים שלהם מסתובבים סביב העיר הזאת. תושבי תל אביב, באופן כללי, לא נוהגים לצאת מהעיר יותר מדי, לכן חתונה במרחק נסיעת קורקינט מהבית, יכולה להוות את הפתרון האידיאלי עבורם. ניתן למצוא לא מעט אולמות אירועים בתל אביב, אשר ישמחו לספק את המקום עבור האירוע שלכם. החוכמה היא רק למצוא את האולם המתאים ביותר עבורכם, וכמובן לא לשכוח לתכנן מראש את תאריך החתונה האידיאלי עבורכם.

אולמות אירועים בתל אביב בכל עונות השנה

רוב הזוגות חולמים על חתונה קסומה בחמישי בערב, אי שם בערב אביבי שנהנה מבריזה נעימה מהים ונוף של שמיים מלאי כוכבים. למעשה, כדאי לדעת מראש שרוב ערבי חמישי סגורים כבר לפחות לשנה קדימה. מעבר לכך, חתונה באביב נחשבת למועדפת ביותר (כפי שתוכלו לקרוא באתר טנקום), דבר שגורר כמובן מחירים גבוהים יותר, דרישות מחמירות יותר מבעלי האולמות והרבה פחות גמישות ופינוקים. מי שמוכן להתגמש מעט ולשמור על ראש פתוח, יוכל ליהנות מחתונת חורף מקסימה, במחיר משתלם יותר ובאולם איכותי ומושקע יותר. למשל, רוב אולמות האירועים דורשים בעונת הקיץ והאביב מינימום של 350 מוזמנים, אך בעונת החורף, המינימום עומד על 250 מוזמנים בלבד, ובעזרת משא ומתן ניתן להוריד את המספר אפילו לכיוון ה – 200. מבחינת המחיר, יש לזכור כי מחירי המנות בקיץ, יהיו תמיד גבוהים באזור ה – 20% יותר, מאשר מחירי המנות בחורף.

נקודה מעניינת נוספת, היא העובדה שרוב הישראלים מתחתנים בקיץ, כך שכל אורח מוצא את עצמו מוזמן לפחות לעוד חתונה או שתיים. בחורף יש פחות חתונות, כך שרוב האורחים נוהגים להיות נדיבים יותר במתנות שלהם. לכן כל מי שעדיין מתלבט, כדאי לו לחשוב היטב גם על הפן הזה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *