דברים שרצוי לדעת על מבחן אמירם

מבחן אמירם

מבחן אמירם הוא מבחן מיון, אשר בודק את הבנת הנקרא של הנבחן בשפה האנגלית והשליטה שלו באנגלית אקדמאית. הציון אשר האדם יקבל במבחן זה, יקבע באיזו רמה של קורס באנגלית ישובץ הנבחן במסגרת לימודיו האקדמאיים או במידה והוא עבר את המבחן בהצלחה מרובה, יעניק לו פטור מלימודי אנגלית בכלל בתואר שלו, קראו בהרחבה כאן.

דברים שרצוי לדעת על מבחן אמירם

  1. מבחן אמירם מיועד לכמה סוגי אנשים: תלמידים אשר מנסים להתקבל למוסד אקדמאי שבו אין צורך בפסיכומטרי אך יש צורך במבחן זה, תלמידים אשר מנסים להתקבל למוסד אקדמאי אשר בו יש צורך בבחינה פסיכומטרית, אך להם יש פטור מבחינה זו, תלמידים אשר עברו מבחן מיון באנגלית במסגרת הפסיכומטרי ורוצים לשפר את הציון באנגלית שלהם ועוד.
  2. במקביל למבחן אמירם יש גם את מבחן אמי"ר אשר הוא מבחן כתוב בעל רמה קבועה, פורמט קבוע ומסגרת זמן דוחקת לחוצה. מבחן אמירם לעומת זאת הוא מבחן ממחושב שבו הזמנים לכל שאלה הם זמנים ארוכים יחסית והרמה של המבחן משתנה בהתאם לתשובות של הנבחן
  3. כל אדם יכול לבחור אם לעבור מבחן אמיר או אמירם באופן כללי, אך לעיתים ישנם מוסדות לימודים אשר מחייבים את הלומד בהם לבצע דווקא את מבחן אמירם על פני מבחן אמיר.
  4. היתרונות במבחן אמירם הם שיש זמן בשפע עבור כל שאלה ואין צורך לנהל את הזמן מכיוון שהמערכת הממוחשבת מציגה לנבחן כמה זמן נשאר לו
  5. החסרונות במבחן אמירם הם שהפורמט איננו קבוע ומכיוון שהשאלות הראשונות שבו הן קריטיות להמשך המבחן, יש להיות מרוכז באופן האידאלי מההתחלה ועד סוף מבחן זה.
  6. ניתן ללמוד מראש למבחן אמירם באמצעות העשרת הידע בשפה האנגלית על ידי קריאת ספרים וטקסטים שונים, צפייה בסדרות באנגלית ללא תרגום ועוד. (קראו על קורס אמירם אצל Topprep).
  7. ניתן לגשת במקביל למבחן אמירם גם למבחן אמיר, כאשר יש לקחת בחשבון שהציון אשר יילקח הוא הציון הגבוה ביותר מבין שני המבחנים. חשוב שיהיה פרק זמן של 30 יום בין שני המבחנים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *