עדשות צבעוניות: למי זה מתאים?

עדשות צבעוניות: למי זה מתאים?

למרות שכולנו מבינים שהגנטיקה שלנו זה לא באמת משהו שאנחנו שולטים בו, בסופו של דבר לכולנו יש כמה דברים שהיינו רוצים לשנות בגופנו. יש מי שהיה רוצה לשנות את צורת האף שלו ואילו אחרים חולמים על צבע עיניים מסוים. מה שיפה לגלות זה שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים, ניתן למעשה להגשים לאנשים כמעט את כל החלומות. מי שהיה רוצה אף יותר קטן ומעוצב יוכל לפנות למנתח פלסטי ומי שרוצה עיניים בצבע מסוים – יוכל לקנות עדשות צבעוניות. לכן, אם גם אתם תמיד רציתם שיהיו לכם עיניים כחולות, ירוקות או עיניים בכל צבע אחר, כדאי שתדעו שהיום מחכות לכם לא מעט עדשות צבעוניות, אז למה לחשוב פעמיים?

שילוב של צבע ומספר

אם חשבתם לרגע שכדי לרכוש עדשות צבעוניות זה אומר שאתם צריכים לוותר על פונקציית העדשה עצמה, כדאי שתדעו שאתם טועים. כלומר, בימינו אתם יכולים להזמין לא רק עדשות בכל צבע שתרצו, אלא גם בכל מספר ראייה שלו אתם זקוקים. בצורה כזאת תוכלו למעשה ליהנות מכל העולמות, שכן מצד אחד תיהנו מהצבע החדש בעיניים ומצד שני תוכלו לראות בצורה חדה וברורה יותר. מה שכן כדאי לדעת, זה שגם בתחום של עדשות צבעוניות אנחנו יכולים לראות בעידן המודרני איכויות שונות. לכן, אם חשוב לכם ליהנות גם מצבע שנראה כמה שיותר אמיתי וגם מעדשה טובה, כדאי יהיה לבדוק את איכות המוצר שאתם קונים.

האם זה חייב להיות יקר?

אומנם זה נכון שכולנו רגילים להוציא לא מעט כסף על כל דבר שקשור לאסתטיקה וליופי, אך האם זה אומר שעליכם להסכים לשלם מחירים מופקעים על עדשות צבעוניות? היום התשובה היא לא. יש תחרות גדולה בתחום הזה ולכן, אם אתם יכולים למצוא את העדשות הרצויות לכם, בצבע הרצוי, ובמחיר נוח, אז למה לשלם ביוקר? שווה לערוך תחילה את כל הבדיקות הנדרשות שכן רכישת עדשות זה לא עניין של מה בכך. זה ישפיע על ההופעה החיצונית שלכם ועל הראייה, כך שמומלץ לקנות את הטוב ביותר שיש היום בתחום הזה, אפילו אם זה לא זול.

אולי יעניין אותך גם משקפי ראיה לגברים ונשים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *