פסח זה הזמן לצבוע את הבית

עבודות בגובה

המאמר באדיבות https://basis-s.co.il

אביב הגיע פסח בא, ותחושה של חידוש ורעננות עוטפים את כולנו. אנחנו רוצים לחדש את הבית, לצבוע את הקירות וליהנות מהרגשה מרעננת גם בתוך הבית פנימה. אז גם אתם החלטתם לצבוע את קירות הבית? מבררים גם על צביעת קירות חיצוניים? בואו ונעשה מעט סדר בעניין. קראו להלן מספר נקודות חשובות שקשורות לנושא צביעת הבית.

  • צביעת קירות חיצוניים זו פעולה חשובה עבור בנינים אשר אינם מצופים באבן. אם שכבת הצבע מתקלפת, הוא צבר לכלוך ונראה ישן, כדאי לפנות אל חברה מקצועית אשר מספקת שירותי צביעה ושיקום בטון בקירות החיצוניים. אם מדובר על בנין משותף חשוב להגיע לסכמה עם כל הדיירים ולהזמין איש מקצוע לאחר הידברות והסכמה כללית. כמובן שיש להחליט אילו קירות דורשים צביעה ואילו לא.
  • יש אזורים בבית שנוטים להתלכלך בקלות. לרוב אלו קירות במטבח או באזורים שימושיים מאוד. במקרים רבים מומלץ לצבוע את האזורים הללו לעיתים קרובות וכך לשמור על קירות נקיים וללא לכלוך. וזה לא אומר שכל הבית מצריך צביעה מחדש.
  • ניתן לגוון בצבעים ולעצב את החדרים בסגנון אהוב. יש מגוון רחב של צבעים ובחנויות הטמבור מגוונים את הצבעים לפי בחירתכם. לכל גוון יש מספר ואתם בוחרים אותו מתוך קטלוג או באתר החברה.
  • יש כיום מגוון שיטות צביעה ואפשרויות שילוב. מה שמאפשר לכם לעצב חדרים בצורה מיוחדת ולעצב כל קיר בסגנון מיוחד. יש אפקטים מיוחדים. צבעים במרקמים שונים וכן הלאה.
  • צביעת הבית מביאה גם להרבה לכלוך של טפטופי צבע ושיירי שפכטל. לכן חשוב לעשות זאת מספיק מוקדם כדי לא למצוא את עצמכם עומדים לקראת החג עם בית במצב בלתי נשלט.
  • אנשי מקצוע מיומנים המתמחים בעבודות גובה מבצעים את המשימה של הצביעה בצורה מהירה ויעילה. אם כי חשוב מאוד לברר על הניקיון של אחרי ועל החזרת הבית למצב ראוי למגורים.
  • לקראת הצביעה יהיה עליכם להסיר תמונות וכל מה שקיים על הקיר. כמו כן מומלץ לכסות שקעים ולהדביק דבק נייר שימנע הכתמה של צבע וטפטוף באזורים בהם אינכם מעוניינים לצבוע.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *