ניתוחים פלסטיים אחרי הריון

ניתוח מתיחת בטן

המאמר באדיבות ד"ר רונן גלזינגר

אין דבר יותר נפלא בחיים מאשר הריון, אך כמו כל דבר בחיים אין טוב בלי רע. נשים רבות סובלות בהריון מהקאות, בחילות, בעיות בריאות ועוד שלל צרות אשר יכולות לפגוע בתחושה שלהן ובהנאה שלהן מן ההריון. אך נראה כי הקושי הגדול ביותר בהריון הוא לראות את הגוף משתנה והופך למשהו אחר שלא הכרנו עד עתה. לפני ההריון אנו יכולות לשלוט בצורה טובה במשקל שלנו ואף להתאמן באופן קבוע וכך לשמור על הגוף שלנו בצורה הרבה יותר טובה. אך בהריון המצב הוא שונה ופעמים רבות אנו משמינות והגוף משתנה לדבר שאנו פחות אוהבות ושוב זה חבל כי ההריון הוא דבר כל כך יפה ומיוחד. אך עליכן לדעת כי יש פתרון טוב ונכון מעבר לפינה והוא ניתוחים פלסטיים אחרי הריון כגון ניתוח מתיחת בטן. ניתוח כזה יכול לשפר את המצב שלכן בצורה ניכרת ולעזור לכן מאוד וכך לשנות את המציאות בשבילכן.

מהו הדבר הכי חשוב בניתוח פלסטי?

עליכן להבין כי ניתוח פלסטי הוא הליך רפואי לכל דבר ועניין וכזה יכולות לקרות בו תקלות, שגיאות וטעויות. אנו צריכות לעשות הכול בכדי לצמצם למינימום את הטעויות הללו ולעשות הכול שהניתוח יעבור בצורה מושלמת. לכן עולה השאלה איך נעשה זאת ואיך נבטיח זאת? אם כן אתן צריכות להבין כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות בחירת רופא מושכלת. ככל שתבחרו רופא יותר טוב כך הניתוח יעבור בצורה יותר מושלמת וישדרג את החיים שלכן לאחר ההריון. לכן אתן צריכות להשקיע מאמצים אדירים בבחירת הרופא ולא להתפשר על המקצועיות שלו לעולם אם אתן רוצות להבטיח כי הניתוח יעבור בשלום.

איך אדע כי המנתח שלי הוא ברמה גבוהה?

אז כיצד נדע כי המנתח הוא אכן מקצועי וטוב? אם כן הדרך הטובה ביותר לברר זאת היא פשוט ללכת ולדבר עם נשים אשר עברו ניתוח דומה אצל אותו דוקטור. הן יספרו לכן כל מה שאתן צריכות לדעת וכך תוכלו לדעת מה הרמה של הרופא והאם כדאי לבחור בו או שמא עדיף בכלל לבחור ברופא אחר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *