תרגום מאנגלית לעברית

תרגום מאנגלית לעברית

לתרגום מאנגלית לעברית יש קהל יעד רחב אך לא כולם זקוקים לאותו סוג של שירות בדיוק. ישנם מי שזקוקים לתרגום כמה שיותר קרוב למקור על מנת להבין את הטקסט וישנם כאלו שצריכים התאמה ייעודית לשפה העברית, המשפטית ואף בצורה שיווקית. מתרגם מאנגלית לעברית חייב להיות בקיא ברמת שפת אם באנגלית ובאותה מידה בדיוק, המתרגם צריך להכיר את השפה העברית באותה הרמה. מעבר לכך, כאשר ישנו תחום מסוים שבו אתם זקוקים לשירותי תרגום, ייתכן כי תרצו לשכור שירות ממתרגם אשר מכיר את התחום הספציפי שבו אתם זקוקים לתרגום.

תרגום משפטי

כאשר נשכרים שירותי תרגום מאנגלית לעברית של מסמכים משפטיים, הרי שהאחריות של המתרגם הינה רבה. במהלך תרגום המסמכים הללו, חשוב מאוד שהמתרגם יכיר את שתי השפות על בורן אך חשוב לא פחות, עליו להכיר את התחום המשפטי מסיבה זו פעמים רבות לצורך תרגום של מסמכים משפטיים נשכרים שירותיו של משפטן, עו"ד או מתרגם מסמכים משפטיים מקצועי. החשיבות בכך הינה שטעות בתרגום של מסמך משפטי יכולה לעלות ביוקר. התרגום צריך להתחשב בשוני בין השפות והתרבויות כאחד מכיוון שמשפט בשפה האנגלית יכול להשתמע לשני פנים בעבור קורא ישראלי.

תרגום טכני

תרגום מאנגלית לעברית של הוראות יצרן, מפרט מוצר, הוראות הפעלה וכו' חייב להיעשות על ידי מתרגם אשר מכיר את התחום הטכני הנ"ל. התרגום הטכני נחשב לתרגום מורכב יחסית לתרגום כללי ואף לשיווקי (שגם כן צריך להיעשות על ידי איש שיווק) מפני שהוא דורש מהמתרגם להפוך את ההוראות והמפרטים לפשוטים ביותר למשתמש. תרגום טכני כולל קטגוריות רבות כמו אלקטרוניקה, תוכנות, בניין ועוד.

תרגום שיווקי

תרגום מאנגלית לעברית של טקסטים שיווקיים נועד לאפשר למאמצי שיווק עולמיים להיות מותאמים לשפה העברית. במהלך תרגום שכזה, זקוקים המתרגמים להתאים את המסרים הגלובליים לתרבות ולשפה המקומית. דוגמאות לתרגום שיווקי מאנגלית לעברית ניתן לראות בעת שאנו פותחים את הטלוויזיה כאשר אנו נתקלים בפרסומים של מותגים עולמיים. התרגום כולל לפעמים, שינוי שם של מוצר בשוק מקומי לגמרי מתוך הצורך להתאים את השם של המוצר לשוק המקומי.

מגון שירותים כגון תרגום קורות חיים ועוד

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *