כך תעצבו את הבית בקלות ובמהירות

הום סטיילינג

כבר הרבה זמן שאתם שואפים לשדרג את הבית שלכם, וחושבים לערוך בו שיפוץ קטן אך מורגש שישנה את כל המראה העיצובי של הבית. הצורך בריענון המראה של הבית הוא מובן, מכיוון שכמו שאנו מקפידים לרכוש את הביגוד הכי אופנתי ועכשווי שקיים בזמן נתון – כך אנו רוצים לעצב את הבית שלנו בהתאם לטרנדים המובילים בתחום העיצוב.

אחת מהסיבות לעיכוב השיפוץ מצדכם, הוא העניין של משך הזמן הכולל של השיפוץ וכמובן העלות הכספית. כשחושבים על שיפוץ הבית מיד חושבים על כמה חודשים ארוכים בהם לא תוכלו לגור בבית, ותצטרכו למצוא מקום מגורים זמני אחר.

בעזרת שימוש בגבס לשיפוץ הבית, תוכלו לקצר את זמן השיפוץ המתוכנן באופן מפתיע וגם לחסוך על הדרך כמה שקלים.

עיצוב ובנייה עם גבס

הגבס הפך להיות חומר הבנייה הפופולרי ביותר בשנים האחרונות. מדובר על חומר איכותי וגמיש, שבעזרתו ניתן לבנות מגוון דברים בבית כמו קירות, תקרה אקוסטית וגם אלמנטים דקורטיביים ומעוצבים שיכולים להחליף את הריהוט הסטנדרטי בבית.

חומר הגבס קל ופשוט לשימוש, ולכן מקצר מאוד את זמן העבודה והשיפוץ של הבית. נוסף על כך, מדובר על חומר בנייה זול משמעותית ולכן הוא משתלם עבור אלו המעוניינים בעיצוב ושיפוץ בית במחירים סבירים.

איטום ובידוד רעשים

הבנייה עם הגבס תעניק לביתכם גם איטום מוחלט מפני רעשים חיצוניים שיש מחוץ לבית. אם אתם מתגוררים בבניין מגורים, וודאי לא פעם סבלתם מרעש מטריד שנשנע בשעות לא שגרתיות מהשכנים שגרים קומה מעליכם.

באמצעות הגבס ניתן ליצור תקרה אקוסטית איכותית ומעוצבת שתמנע מאותם רעשים לחדור אל תוך הבית, וגם תבודד את הרעשים בביתכם שלא ישמעו בחוץ. אין ספק כי זהו המתכון המשולם לשכנות מוצלחת.

עיצוב פונקציונלי של הבית עם לוחות גבס

נוסף על תקרה אקוסטית מבודדת רעשים, עם לוחות הגבס ניתן ליצור גם שלל אלמנטים מעוצבים ופונקציונליים לכל חללי הבית. ברווח שנוצר בין לוח הגבס לתקרה המקורית, ניתן להטמיע תעלות אוורור של מזגנים או גופי תאורה כך שהם לא יבלטו החוצה ויפגעו בעיצוב הכללי של הבית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *