טחורים אחרי לידה

טחורים אחרי לידה

הגוף של האישה לאחר הלידה סופג טראומה לא פשוטה. אורך לו זמן רב עד שהוא מצליח לחזור לעצמו. חלק מהתופעות נובעות בעקבות במעמסה הרבה שהייתה על הגוף משך כחל חודשי ההיריון, השאר נובעים בעקבות המאמץ האדיר שהלידה דרשה מהגוף וישנן גם תופעות הלוואי אשר נובעות בעקבות משככי הכאבים שהאישה נטלה במהלך הלידה.

אחת התופעות הבעייתיות שרבות מהנשים סובלות מהן זוהי בעיית הטחורים.

הטחורים נובעים בעקבות המשקל הכבד שהיה במהלך ההיריון ובמיוחד לקראת סיומו על השרירים ועל חלק הגוף התחתון. התופעה נגרמת גם בעקבות הלחץ בעת הלידה כאשר לא פעם מדובר בשלב ממושך מאוד אשר מצליח בסופו של דבר להוציא החוצה את השרירים הטבעתיים ואלו מתנפחים והופכים לטחורים.

מה עושים עם טחורים לאחר לידה?

אז מה עושים  עם הבעיה?

אז האמת היא שאם האישה עדיין נמצאת בבית החולים במחלקת היולדות, הרי שהיא תוכל לפנות אל האחיות ולבקש מהם פתרון יעיל לבעיה. האחיות מכירות את התופעה כי כאמור, מדובר בבעיה נפוצה במיוחד. כך שאפשר בהחלט להיות רגועים כי יימצא פתרון.

אך האם הפתרון הוא אכן מושלם? האם לאחר שהאישה תשתחרר לביתה, הטחורים כבר ישובו למקומם והנפיחות תרד? אז כאן, אנחנו לא ממש יכולים להבטיח כי אכן כך יקרה. לא פעם קורה ובמהלך התקופה שלאחר הלידה, תופעת הטחורים מתעצמת ומתגברת. יש התולים את הדבר בעצירות הנובעת בעקבות המשך נטילה של תוספי ברזל אשר אלו גורמים לעצירות. יש הטוענים כי הטחורים מחמירים בגלל התזונה הלא ממש מאוזנת שהאישה היולדת צורכת, בגלל שאין לה את הפנאי להתעסק במהלך חופשת לידה להתעסק בהכנת הארוחות או שהיא עדיין לא שבהלכותיה. לא פעם האוכלך הזמין שזה עוגה, חטיפים וכדומה, הופכים לארוחות הקבועות. אלו כמובן לא עושים טוב עם מערכת העיכול.

מערכת עיכול שאינה פועלת כשורה מובילה לעצירות והעצירות מובילה כמובן להיווצרותם של טחורים.

הטבע המרפא

כאן המקום לספר לכם על דרך טבעית ויעלה לפתרון בעיית הטחורים – טיפול הומאופתי.

ישנם טיפולים אלטרנטיביים אשר אלו עשויים לסייע ולפתור את הבעיה מהשורש ולהחזיר את התפקוד התקין של מערכת העיכול, כולל פתרון לבעיית הטחורים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *