מוצרי הריון

מוצרי הריון

אם אתם בהריון, אם את לפני לידה, או שאת רוצה להעניק לאישה אהובה ערכת לידה, מתנה טבעית ופרקטית לאחר לידה – חשוב שתכירי מגוון מוצרי הריון טבעיים, שימושיים ומפנקים. נשים בהריון, כפי שרבים כבר יודעים, עוברות לא מעט בזמן ההיריון ובעת הלידה. לכן חשוב לשמור על בריאות הגוף של האישה ועל מערכות הרבייה, כמו גם על בריאות הנפש. אז מהם המוצרים הנבחרים? הנה רשימה של 6 מוצרים מעולים:

תמציות צמחים

תמציות צמחים כמו אטוקל ופלור, יכינו את הגוף ללידה וזאת באמצעות צמחי מרפא המסייעים לחזק את הגוף ואת המערכות שלו. ערכה של תמציות כאלה, תעזור ללידה יעילה יותר, תוך הפחתת כאבים והתכווצויות ברחם. התמצית תעזור להקל על כאבים ותרגיע את הגוף ואת הנפש.

שפתון בטעם תפוז לריכוך הגוף

לאחר הלידה, רבות הנשים אשר מרגישות יובש נוראי בשפתיים. זאת עקב נטילת משככי כאבים וחומרי הרדמה. בכך אפשר לבחור בשפתון תפוז המחזק את הגוף ועוזר להתמודד עם הלידה.

תרסיס לאחר לידה

לאחר בואו של הרך הנולד, הגוף מרגיש בכל כולו את המתיחות, בעוד שחתכים וקרעים מלווים את פתח יציאת התינוק. תרסיס בשם 'אפטרקל', יעזור להקל על כאבים ויספק לידה עם מינימום קרעים וחתכים.

שמן שקדים

מוצר טבעי שמעולה בעת הלידה ובעת יציאתו של התינוק מן הרחם. השמן מאפשר לרכך את תעלות הלידה, כמו גם להרגיע אזורים כואבים.

תוספי תזונה

כיום ישנם לא מעט תוספי תזונה ללידה באתר ד"ר קיי שמחזקים את האם ואת היילוד. כדי לקצר תהליכים, אפשר לרכוש ויטמינים און ליין, ולשלוח לכל מקום (גם לבית החולים) את המוצרים.

בגדי הריון טבעיים

אל תשכחי לבחור בגדי הריון בעלי בד כותבה טבעי, אשר יאפשר לך נוחות בעת הלידה. לאחר הלידה, תכלי לעשות שימוש בפדים אורגניים לשמירה על בריאות הרחם ולהגנה מפני לכלוכים.

לסיכום, בשל מודעות גבוהה לצורך בהרגעת הגוף בזמן הלידה, חשוב לבחור מוצרי טבעיים להקלה בזמן ההיריון, לקראת הלידה וכמובן לאחר הגיעו של התינוק המתוק לעולם!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *