קורס פסיכומטרי – טיפים לפסיכומטרי ומה לומדים בקורס

קורס פסיכומטרי

קורס פסיכומטרי הוא קורס חשוב שכמעט כל אחד מאתנו הרוצה להירשם ללימודים אקדמאיים צריך לעבור. בעוד ישנם קורסים או תארים מסוימים שלא מצריכים ציון פסיכומטרי בדרישות הקבלה שלהם, הרי שיתר המקצועות דורשים ציון פסיכומטרי מינימלי המשמש כמדד ליכולות הלימוד שלכם והאם אתם יכולים להשתלב בתוכנית הלימודים של אותו הקורס. יש כאלה שעושים את המבחן הפסיכומטרי פעם אחת ואחרים הצריכים מספר פעמים כדי להגיע לציון הנדרש. קורס פסיכומטרי יכול לשפר משמעותית את הסיכוי שלכם להשיג ציון גבוה יותר.

לשם מה צריך קורס פסיכומטרי?

השגת הציון הנדרש ללימודים או מעל הציון הנדרש, יכול להוציא מכם יכולות שלא דמיינתם שיש לכם. אם כל אחד היה יכול להתקבל ללימודים בכל מקצוע לא רק שזה יכול היה לגרום לאחוז גבוה מאוד של תלמידים הנושרים במהלך הלימודים אלא גם להעברת אנשים שאינם מתאימים למקצועות מסוימים ואפילו בתחומים רגישים כמו רפואה למשל. קורס פסיכומטרי הוכח מחקרית על תלמידים רבים בישראל לאורך השנים, כי מי שעובר קורס כזה מקבל בממוצע ציון גבוה יותר משמעותית מאשר לממוצע הציונים של תלמידים שניגשו למבחן מבלי לעבור קורס שכזה.

מה לומדים בקורס פסיכומטרי?

במהלך קורס הפסיכומטרי תלמדו כלים שונים להתמודדות עם לחץ במבחן, לענייה מהירה על שאלות המבחן וכמובן גם תתרגלו ותחזרו על החומר התיאורטי. במסגרת קורס פסיכומטרי גם תעשירו את השפה ואוצר המילים שלכם, תלמדו טריקים לחישובים מתמטיים מהירים וכמובן תתרגלו גם מבחני פסיכומטרי בכיתה ותעשו סימולציות שיעזרו לכם לדעת עם מה אתם הולכים להתמודד. בסופו של דבר – הלחץ גם כן יכול לשחק תפקיד חשוב בתפקוד שלכם במהלך המבחן כך שחייב לעבוד גם על הצד הזה.

מה קורה במידה ולא צלחתי את המבחן בפעם הראשונה?

רבים מהתלמידים לא מצליחים להוציא את הציון הנדרש על המבחן הראשון. במקרה כזה תוכלו לגשת כבר למבחן הפסיכומטרי הבא במועד שלאחר מכן ולא תצטרכו לחכות תקופת הפשרה מסוימת. מה שכן תצטרכו ללמוד היכן החסרונות שלכם ומה תצטרכו לשפר כדי להגיע מוכנים יותר למבחן הבא.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *