דילדו ולמה כל אישה צריכה אחד

דילדו ולמה כל אישה צריכה אחד

מה זה דילדו? ומדוע כל אישה צריכה אחד כזה? אם את רוצה להפיק את המקסימום בעת יחסי מין או עינוג עצמי, חשוב שתכירי את אביזר המין שכולן מדברות עליו!

עולם מוצרי סקס הפך לפופולארי בעשורים האחרונים, בעוד שכיום כמעט כל אדם, בין אם הוא בזוגיות או רווק, מחזיק במגירה צעצוע מין אחד או שניים.

אם בעבר, דיבור על אביזרי מין היה נחשב טאבו. הרי שכיום הנושא פתוח לשיחה ורבים בוחרים מוצרי מין בחנויות סקס או דרך חנויות צעצועי מין באינטרנט.

אבל מה צריך לדעת על דילדו?

דילדו הוא אחד המוצרים המבוקשים ביותר שישנם, בזמן שמדובר באביזר גמיש ועבה המדמה איבר מין גברי ומקנה לנשים וגברים עונג באמצעות החדרה. את הדילדו, שבדרך כלל עשוי סילקון, אפשר להחדיר לאיבר המין הנשי או לפי הטבעת ובכך להנות מעונג רצוף בזמן עינוג הדדי או עצמוני.

סוגים שונים של דילדואים

אם בעבר, היו נשים מענגות עצמן על ידי דילדו עשוי חומרים קשיחים, הרי שכיום המוצר הפופולארי ביותר עשוי מחומר גמיש ונעים הידוע כסיליקון רפואי. בכך, ישנם מגוון דילדואים בעיצובים וסוגים שונים, בעוד שבין הסוגים השונים תכלי למצוא:

דילדו לחדירה כפולה

דילדו עשוי סיליקון שמתאים למי שרוצה להנות מחדירה כפולה: משמע לא רק וגינאלית. את המוצר תכלי לחבר למקלחת ובכך לגלות עולמות חדשים, בכל מקום.

דילדו צבעוני מסיליקון רפואי

רבות הנשים שמעדיפות לבחור דילדו מסיליקון רפואי בעוד שהגודל הפופולארי ביותר הוא אורך של 17 סנטימטרים לפחות. בכך אפשר להנות מדילדו בעל מראה אותנטי, בעובי של 3.5 סנטימטרים בממוצע, שמקנה עינוג על ידי החדרה, הוצאה, סיבוב וחדירה.

דילדו קריסטל מענג

חומר נוסף ממנו עשוי האביזר הוא: קריסטל. עם עיצוב יפה, זכוכית מחוסמת, ומגע נעים: רבות מוצאות את הדילדו כיף לשימוש וקל להחדרה. מוצר זה אפשר להעניק גם כמתנה עבור מסיבת רווקות, בעוד שהוא קל להחדרה, הגייני, חזק ועמיד לאורך זמן, ואפילו מגיע בקופסת מתנה אלגנטית.

דילדו לזוגות

עוד מוצר מומלץ הוא דילדו כפול דילדו כפול מסיליקון רפואי  המכיל 30 ס"מ של הנאה כפולה. מוצר זה מעוצב ברוחב של 3.5 ומקנה לבני הזוג את היכולת לגמור יחדיו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *