אם אין אני לי – הכירי את אביזרי מין הנחשקים ביותר

צעצועי סקס

נשים כיום, כבר יודעות שעל מנת להגיע לשיא הסיפוק המיני, אין צורך בבן זוג קבוע או זמני. בכך, יותר נשים בוחרות אביזרי מין אשר יסייעו לכם להגיע אל אורגזמה יוצאת דופן, גם ללא יחסי מין מלאים.

אביזרי המין הפכו למוצר נחשק בקרב האוכלוסייה הנשית בארץ ובעולם בעוד שאתרים של חנויות סקס – מאפשרים בחירת אביזרי מין, זאת בקלות תוך קבלת משלוח דיסקרטי לכול מקום. אבל מהם האביזרים הפופולאריים? הנה הרשימה:

ויברטור

ויברטור הוא אחד המוצרים הנחשקים והוותיקים ביותר בכל הנוגע לצעצועי סקס והוא מיוצר במגוון גדלים, עוביים וסוגים. מלבד העיצוב המותאם אישית, ישנם לוויברטורים שלטים או כפתור לשליטה על מהירות רטט. בכך הם מספקים הנאה רצופה לזמן רב.

דילדו

דילדו גם הוא מוצר מוכר ומעולה, והוא מספק הנאה מינית גם בעת יחסים וגם בזמן עינוג עצמי. למעשה, במדובר במוצר עשוי סיליקון המעוצב במראה ותחושה של איבר מין גברי אמיתי! העיצוב המדויק והוספת אלמנטים שהופכים אותו לאורני – מספקים לכל אחת שעות של הנאה גם בעת עינוג עצמי וגם בזמן יחסי מין.

פלאגים אנאליים

זה כבר ידוע שההנאה יכולה להגיע גם באופן אנאלי, בעוד שבכך רבות הנשים שבוחרות בפלאג אנאלי אותו אפשר להחדיר באופן רקטלי. הפלאגים מיועדים לנשים וגברים, והם מספקים הנאה נוספת תוך איתור נקודת ה ג'י הנשית.

הלבשה תחתונה סקסית

אם את רוצה לחוש סקסית לפחות פעם בשבוע – תכלי לבחור פריטי הלבשה תחתונה, כמו חזיות מגרות, חוטיני אכיל, בגד גוף שיש בו את הפתחים הנכונים ועוד. הלבשה חושנית אפשר למצוא גם בחנויות סקס ולרכוש אותה בתוספת לפריטים נוספים.

אביזרי קשירה

במידה ואת אוהבת להיות שולטת או נשלטת, תכלי לבחור מגוון אביזרי קשירה שמאפשרים משחק מקדים קשוח ומהנה.

לסיכום, אביזרי מין לנשים לא חסר, ולך נותר רק לחפש אביזרים מתאימים לעונג שלך בחנות אינטרנטית ולבצע המנה מהירה ודיסקרטית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *