כל הסגולות בעיסוי אבנים חמות

עיסוי אבנים חמות

אם כאבי הגב שלכם לא מפסיקים להציג לכם ופוגמים באופן מהותי בשגרת החיים שלכם או, אם אתם מעוניינים בעיסוי מרגיע ואיכותי, אתם יכולים לבחור בעיסוי אבנים חמות אשר ידוע כבעל סגולות רפואיות רבות וטובות. באמצעות עיסוי באבנים חמות ניתן להנות ממזעור כאבים גופניים, משחרור לחצים ומעוד מגוון רחב של יתרונות.

טיפול באבנים חמות- במה בעצם מדובר

בעבר, לא קישרו בין הגוף לבין הנפש. אולם כיום, חל שינוי רב בתפיסה זו ולא מעט אנשים מבינים כי הגוף והנפש שלהם קשורים בקשר בלתי נפרד. מצב נפשי של אדם בהחלט יכול להשפיע על מצבו הגופני וכמובן גם להפך, מצב גופני של אדם יכול להשפיע על מצב נפשו. עיסוי איכותי יכול להעניק לאדם מענה הן בתחום הגוף והן בתחום הנפש. עיסוי באבנים חמות הוא עיסוי שמקורו בשבטים האינדיאנים באמריקה. הוא משלב בו אבני בזלת מחוממות אשר משדרגות את הסגולות של הריפוי הטמונות בעיסוי זה ומאפשר להגיע להרפיה עמוקה. בעבר, האינדיאנים נהגו לטפל בחולים באמצעות הבנים חומות. האינדיאנים הבינו כי הזעה היא דבר שמנקז את כל הרעלים מהגוף ותורם לשיפור המצב הבריאותי של האדם ולכן, הם טרחו להשתמש באבנים מחוממות במהלך העיסוי. אבנים אלו איזנו והרגיעו את המטופל.

איך מתבצע הטיפול באמצעות אבנים חמות

טיפול באבנים חמות מתבצע באמצעות אבני בזלת חמות ושמנים ארומטיים. השמנים תורמים לגמישות של העור והאבנים רלוונטיות עבור העיסוי. לאבן יש תדר אנרגטי מעצם היותה אבן בזלת שמקורה מהאדמה ולכן, הטיפול דווקא באמצעותה מסייע לאדם להירפא באופן איכותי מאוד כמעט מכל מכאובי גופו ונפשו. במהלך הטיפול האדם שוכב על מיטת הטיפולים והמעסה מעסה את שרירי גופו באמצעות האבנים ומניח את האבנים על אזורים תפוסים בגופו של האדם ועל אזורים הידועים כמרכזי אנרגיה בגוף האדם כגון: כף הרגל או הגב. בטרם בוחרים בטיפול באמצעות אבנים חמות, חשוב לבחור בספא האיכותי ביותר המציע טיפול מעין זה, על ידי מטפל מקצועי ומומחה בתחום. טיפול מעין זה בספא איכותי יעניק לכם את ההרגשה הטובה ביותר בתום תהליך העיסוי.

קראו גם על: עיסוי פנים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *