טפטים לקיר

טפטים לקיר

השימוש בטפטים לקיר פרצו לעולם העיצוב לפני יותר מעשור ומבחינתינו, הם הפיתרון האידיאלי לאלו מכם הרוצים שינוי באווירה. מראה הבית יכול להשתנות בכמה דקות ולקבל אופי חדש. כמו כן, טפטים לקיר הם פיתרון לדירות שכורות בהם אנחנו לא יכולים לעצב כרצוננו ובטח שאנחנו לא רוצים להוציא סכום כסף גבוה. מגוון העיצובים הוא גדול ומה שקשה הוא בעיקר לבחור. אך דבר אחד חשוב לדעת, הם קלים להסרה ויחסית לא יקרים.

עיצובים:

טפט חלק- הטפט החלק משמש בעיקר לציפוי הקירות בחללים בהם רוצים ליצור תחושת מרווח והם יכולים להוות פיתרון נהדר במקום צביעה מחדש. הם יגרמו לחדר או לסלון להראות כמו חדש.

טפט דלת מימדי- טפט מאוד מיוחד שגורם לעין המתבונן להרגיש במרחב חדש. יכול לשמש גם לחדר ילדים.

טפט בעיצוב אישי- לא מעט מקומות יציעו לכם לעצב את הטפט עבורכם. הוא ייחודי לצרכים שלכם ולפי עיצובכם האישי. הוא מתאים לאילו מכם שיודעים מה הם מחפשים וטרם מצאו. מבחינתינו הכי כדאי לראות את הטפט לפני רכישה. הטפט בעיצוב האישי הוא יותר יקר משאר הטפטים שהרי הוא נעשה בהכנה אישית.

טקסטורה- ככל שמגוון עיצובי הטפטים גדל כך גם המרקמים. ישנם טפטים חלקים וישנם כאלו עם טקסטורות שמשפיעות על המראה. הכל תלוי ברצון ומה רוצים להשיג מהמראה החדש.

לסיכום, טפטים לקיר הם פיתרון מושלם לשינוי החלל וכזה שלא דורש להביא שיפוצניק או לשלם הרבה כסף. את רובם ניתן להדביק לבד ואפילו להסיר בקלות. הם רחיצים ותוכלו למצוא מתאימים לכל חלל. העלויות משתנות בהתאם לאיכות הטפט ומורכבותו. ככל שהטפט יותר איכותי כך תהיה גם עלותו. אנחנו תמיד ממליצים על טפט איכותי מבד רחיץ. והכי מומלץ, להתייעץ. אנשי המקצוע בתחום ידעו לסייע לכם להתאים את סוג הטפט ואף ידריכו אתכם בהדבקה.

תהנו ובהצלחה!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *