איך להרגיל חתול וותיק לחתול חדש

חתול

ממש כמו בילדים, חתולים הם ממש דומים לילדים, כפי שאתם מציגים תינוק קטן שזה עתה נולד, יש להציד את החתול החדש כתוספת חדשה למשפחה בצורה הדרגתית ולתת לחתול הותיק שלכם הרבה תשומת לב לכל אורך הדרך.

גור חדש יתקבל בקלות יותר מאשר חתול בוגר על ידי חתול בוגר.

בעלי חתולים רבים אינם מבינים כי החתולים הבוגרים והיחידים שלהם בבית עשויים להתקשות להסתדר עם חתלתול חדש. חתלתול חדש להוט בדרך כלל להתיידד, אך החתולים הגדולים בביתכ עשויים לא לרצות שום קשר לחתול הצעיר. לעיתים קרובות החתולים הגדולים יראו עצובים, מתבודדים, ולעיתים אף מפסיקים לאכול אם הם לא מסתגלים היטב לחבר המשפחה החדש.

קראו גם על: וטרינר תורן באורנית

לא אוהבים שינויים

התנהגויות אלה נובעות מכך שחתולים אינם אוהבים שינוי, במיוחד כאשר זה כרוך בבית הקבוע והמוכר שלהם. הצגת חתלתול לחתול בוגר עלולה לגרום ללחץ רב ברחבי הבית מבחינת החתול הבוגר, אך ישנם כמה דברים שתוכלו לעשות בכדי להפוך את ההתחלה ליותר חלקה ונעימה לכל בני הבית.

ההכנה היא המפתח להצלחה

ההכנה היא המפתח להכנסה מוצלחת של חתלתול חדש לחתול הבוגר שלכם. אם אתם מכינים את החתול שלך לקראת ההגעה החדשה וגורמים לשינויים להיראות פחות דרסטיים, סביר יותר שהוא יסתגל לחתלתול החדש כשטותפו לחיים ולחדר. תנו לעצמכם (ולחתולך הבכור) הרבה זמן להתכונן להתאמה זו בצעדים הבאים:

הרגיע את החתול הגדול שלכם

פרומונים שימושיים ליצירת סביבה רגועה לכל חתול. השבועות שלפני הגעתו של חתלתול חדש הם זמן נהדר לעשות בהם שימוש. מפזרים, תרסיסים ומגבונים שעוזרים לחתולכם להרגיש רגועים ללא שימוש בתרופות. נסו להשתמש בפרומונים לפחות כמה שבועות לפני שתביאו הביתה חתלתול.

תוספי תזונה ייעודיים

אם אתם חושדים שהחתול הגדול שלכם יילחץ ויחרד עם חתלתול חדש, שקלו תוספי תזונה אצל וטרינר 24 שעות בתל אביב שנועדו להרגיע חתולים. תרופות אלה יעזרו לשמור על חיית המחמד שלכם רגועה ושלוה. הם בדרך כלל עובדים בצורה הטובה ביותר אם הם ניתנים כמה שבועות לפני האירוע המלחיץ הצפוי וניתן להמשיך בהם לאחר שהחתלתול החדש יגיע.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *