נשירת שיער לאחר לידה

חנות סקס - האם יש במה להתבייש?

לא מעט נשים חוות נשירת שיער מוגברת לאחר הלידה. ולפני שנפרט על כך לעומק, חשוב לציין שמדובר בתהליך טבעי ושכיח, ממנו סובלות נשים רבות. אז מדוע זה קורה? ריכזנו בעבורך מידע חשוב.

שינויים הורמונליים

במהלך ההיריון גוף האישה עובר שינויים הורמונליים שונים, שהרי השינויים הללו משפיעים על מערכות שונות בגוף, וכן – גם על השיער. השינויים ההורמונליים פוגעים באיזון הטבעי של מחזור השערה, ומשבשים את שלבי חייה (נסיגה ונשירה). חשוב להבין שמדובר בדבר שהוא די טבעי, אך בכל זאת, יש לא מעט פתרונות לבעיית הנשירה, בין אם הן כרוכות בפנייה לרופא ובין אם מדובר בפתרונות טבעיים. כך או כך, תוכלי לקרוא עוד באתר balding.

ניתן לטפל בנשירת השיער בכמה וכמה דרכים, בין אם באמצעות משחות או תרסיסים ובין אם בטיפולים טבעיים – החשוב הוא שיש פתרון, והוא זמין בעבורך. פה נעצור לציין שמי שסובלת מנשירת שיער מוגברת במיוחד, מוטב שתימנע מחימום השיער ומשימוש בפן, מחליקי שיער וכו', כמו גם חומרים כימיים לצביעת השיער, לפחות עד לשיפור במצב הנשירה.

מדוע השיער נושר לאחר הלידה?

נשים רבות תוהות מדוע השיער מתחיל לנשור לאחר הלידה, ויש לא מעט שחוששות מהרגע שבו הן ימצאו גושי שיער ברחבי הבית. ובכן, כפי שצוין מעלה, במהלך ההיריון גוף האישה חווה שינויים הורמונליים רבים, כשחלק מהתופעות הנלוות, מגיעות לאחר הלידה – כמו הנשירה, וזאת בשל העובדה שלאחר שהעובר נולד, התהליך ההורמונלי בגוף משתנה. חשוב לציין שהנשירה היא מאוד אינדיווידואלית, כך שיש נשים שיחושו בנשירה רק לאחר מספר חודשים מרגע הלידה.

חשוב לציין שלעיתים הנשירה עשויה להיות מוגברת בשל חוסרים בוויטמינים ומינרליים, ולכן חשוב לבצע בדיקות דם מקיפות ולוודא שהגוף מקבל את מלוא הרכיבים החיוניים לו.

נשירת שיער לאחר לידה היא דבר טבעי ושכיח. למרות שנשים רבות חוששות מכך, טוב לדעת שיש לא מעט פתרונות שיאפשרו לטפל בבעיה, החל מפתרונות טבעיים, ועד לפתרונות מודרניים יותר. בכל מקרה, כדאי להתייעץ עם רופא על מנת לשלול חוסרים של ויטמינים ומינרלים בגוף.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *