josera

josera

מזון לכלבים josera  הוא אחד מהמזונות הטובים שיש עבור כלבים. חברה זאת גם מייצרת מזון עבור חתולים. זו חברה ותיקה מאוד וידועה במיוחד באירופה וגם בכל העולם כולו . זאת חברה גרמנית אשר קיימת מעל 50 שנה ויוצרת מזון איכותי עבור כלבים וחתולים. מי שעובר על סוגי המזון של חברת ג'וסרה רואה ומבחין שיש שימת דגש על מרכיבים יוקרתיים ואיכותיים בסוגי המזון השונים של מאכלי ג'וסרה כך למשל ניתן לראות מזונות שמכילים ברווז ותפוחי אדמה מזונות שהם ללא דגנים למי שאינו מעוניין שהכלב שלהם יאכל דגנים.

מזון עבור כלב אקטיבי

מי שיש לו כלב שהוא אקטיבי במיוחד, והוא פעיל ואוהב לרוץ, כלב שמבלה זמן ארוך בחוץ בצורה פעילה יש לחברה זו מזון שנקרא active לכלבים בוגרים. מתכון מיוחד לכלבים שצריכים רמות אנרגיה גבוהות עם הרבה כוח וכושר ופעילים הרבה.

מזון לכלבים מבוגרים או אניני טעם

לחברה זאת יש גם מזון מיוחד לכלבים מבוגרים מזון שעוזר לשמור על המפרקים ועל החיוניות ועל הרכב השרירים של כלבים מבוגרים. אנשים שיש להם כלבים שהם אניני טעם או בררנים ולא מוכנים לאכול את רוב סוגי המזון, ולכן ג'וסרה פתחו מזון לכלבים בוגרים לכלבים בררנים שמכיל בשר וסלמון ויש להם טעם טעים במיוחד יש הרבה כלבים בררנים אינם מוכנים לאכול את רוב סוגי המזון.

מרכיבים מיוחדים שאין לחברות אחרות

מה שמיוחד בחברה הזאת שיש לה מרכיבים מיוחדים שאינם מופיעים אצל חברות מזון כלבים אחרות, למשל סלק סוכר סלמון טחון עמילן תפוחי אדמה ועוף מיוחדים שמרים מיובשים אבקת עולש ועוד מרכיבים שונים שלפעמים חסרים בחברות אחרות.

מה לגבי המחיר?

המחירים של החברה הם מגוונים. יש מוצרים זולים יותר ומוצרים יוקרתיים ויקרים יותר מוצרים של ג'וסרה מתאפיינים ברמת חלבון כללי גבוהה ורמת שומן בינונית הם מקפידים שתהיה תאית במזון כדי לשמור על מצב העיכול של הכלב וכן מכילים כמובן ויטמינים ומינרלים כמו סידן זרחן נתרן מגנזיום וויטמינים שונים נוספים. במזון של ג'וסרה יש חומצות שומן מצוינות ששומרות על הפרווה של הכלב. חומצות השומן האלה גורמות לפרווה של הכלב להראות מצוין הן שומרות על העור ומקדמות עור בריא וכן שהפרווה של הכלב תהיה מבריקה ויפה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *