טיפים לשיפוץ דירה ישנה

שיפוץ דירה ישנה

אפשר להפוך כל דירה ישנה לדירה יפהפייה ואיכותית תוך ביצוע כמה סוגים של עבודות שיגרמו למהפך ולשינוי עצום.

בשלב הראשון יש לתכנן באופן מדויק את העבודה ואת שלביה כדי ליצור דירה התואמת את הצורך של בעלי הנכס.

שינוי נראות חלל הבית

כדי ליצור מרחבים גדולים יותר בעת שיפוץ של בית ישן, שוברים בדרך כלל קיר המפריד בין הסלון למטבח וזאת רק לאחר אישור של קונסטרוקטור במקרה שמדובר בקיר תומך. במקומות אחרים אפשר להרוס קיר הקיים בין חדר האמבטיה למרפסת השירות כדי להגדיל את שטחו של חדר האמבטיה, לפצל יחידה גדולה לשני חדרים או לאחד שני חדרים קטנים לחדר אחד גדול, כל דירה בהתאם לאפשרויות שלה.

החלפת צנרת

בדירות ישנות רבות קיימת עדיין צנרת ברזל. צנרת זו היא ישנה, חלודה ומלאת קורוזיה ולכן מעבירה את זרמי המים באיטיות. החלודה יוצרת ברזל מפורר אשר חוסם חלק מקוטרו של הצינור וכך חוסם חלק מהזרימה השוטפת של המים.

הוצאת הצנרת הזו כוללת גם את הוצאת התשתיות אשר ספגו עם השנים הרבה מים וחלודה. לאחר שהשטח יבש לחלוטין, אפשר להניח תשתית חדשה של חול, להניח צנרת PVC איכותית לאורך כל התוואי של קווי המים והביוב למטבח ולחדרי האמבטיות. בתום העבודה מקבעים באמצעות בטון את הצנרות כך שלא יזוזו עם הזמן.

החלפת הצנרת מבטיחה זרימת מים קולחת וצנרת שאינה דולפת בתוך הקירות או מתחת לאריחים, דבר היוצר רטיבות ובעיות רבות אחרות.

שיפוץ חדרי האמבטיה והשירותים

לאחר החלפת הצנרת, מניחים קרמיקה חדשה מעל הצנרת ואריחים בכל שטחי הקירות. מתקינים אביזרים סניטריים חדשים כמו ניאגרה נסתרת, כיור מונח, מיכל אמבטיה וארון אמבטיה.

שיפוץ המטבח

המטבח הוא לב ליבו של הבית והשיפוץ נעשה בהתאם למצב הקיים. אם הארונות תקינים, מחליפים רק את חזיתות הארונות וצובעים אותם. אך אם מצבם אינו תקין בונים ארונות מטבח חדשים מודרנים ונוחים לתפעול.

ריצוף

כל רצפת הדירה מרוצפת מחדש באריחים יפהפיים ומשלימה את נראותו של הבית המעוצב שקיבל שינוי מקצה לקצה ויאפשר לדייריו חיים מאושרים.

לעוד מידע, בקרו באתר של עוז שיפוצים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *