דלתות פנים מעוצבות מעץ מלא – כיצד בוחרים?

דלתות פנים מעוצבות מעץ מלא

דלתות פנים עשויות מעץ מלא כיום לא חסר, תוך שישנם חברות שונות שמציעות בניית דלתות או אספקת דלתות עץ מלא במגוון סוגים ועיצובים.כדי לבחור דלת בצורה נכונה חשוב לשים לב להשתלבות של הדלתות עם פנים הבית וגם עם החוץ שלו. אבל איך בוחרים נכון?

 כדי לדעת יותר על בחירת דלתות חשוב שתמשיכו לקרוא את המאמר הזה בו ניתן כמה טיפים טובים לבחירת דלת עץ.

בחירת דלת עץ –כל הדגשים לבחירה:

בחרו בעץ הנכון

כדי להבין מהוא עץ טוב ואיכותי לבניית דלת עץ – חשוב לדעת כי דלת עץ איכותית עשויה בדרך כלל מעץ אלון. דלתות עשויות עץ אלון הן כאלה שמחזיקות מעמד לאורך זמן, הן עמידות מאד מפני חום וקור, הן נחשבות חזקות במיוחד וניתן ליהנות מדלת עץ מלא שמחזיקה מעמד לעשרות שנים.

בטיחות

כאשר אתם בוחרים דלת עשויה מעץ, חשוב לשים לב לבטיחות אשר מבטיחה  הדלת. כיום ישנן חברות המייבאות ומייצרות דלתות עץ מלא שנחשבות בטוחות וחזקות ממש כמו דלת פלדלת. לכן חשוב לשים לב כי אתם רוכשים דלת מסוג זה. דלתות שמיוצרות או מיובאות מחברות ששמות את הדגש על איכות, הן כאלה שיחזיקו מעמד לאורך זמן.

יעילות

חשוב לבחור בדלת עץ יעילה. וודאו כי את הדלת ניתן לפתוח בקלות, לסגור ללא נזק, כי היא מתאימה לפתיחה מלאה או חלקית באמצעות הכובד של משקלה, וכי ניתן לנעול אותה בצורה חכמה. בדרך זאת תוכלו לבחור בדלת הטובה ביותר לשימוש שלכם.

אחריות

כאשר אתם בוחרים דלת יש לוודא כי אתם מקבלים שירות תיקונים ואחריות לדלת שרכשתם. דלתות כניסה ודלתות פנים אינם דבר זול, ולכן חשוב לקבל אחריות מקיפה לדלת מסוג זה.

עיצוב

לאחר שוידאתם את כלל הדגשים לבחירת הדלת, זה הזמן לבחור דלת מעוצבת לפי סגנון עיצוב ביתכם. דלתות עשויות עץ מלא הן כאלה שמעוצבות במגוון עיצובים, תוך שניתן לבחור בין דלתות בעיצוב מודרני, תעשייתי, עיצוב ים תיכוני, עיצוב פרובאנס, וינטג'  ועוד.

לעוד מידע על דלתות פנים מעוצבות מעץ מלא, לחצו כאן…

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *