תרופה למיגרנה שתשנה לכם את החיים

תרופה למיגרנה

מחפשים תרופה למיגרנה? ניסיתם הכול אך שום דבר לא מפיג את הכאב? כדאי שתדעו שהיום יש כמה תרופות וטיפולים חדשים נגד מיגרנה, חלקם אף יפתיעו חלק מכם.

ניתן לחלק את התרופות הנפוצות למיגרנה לשתי קבוצות:

  1. תרופה למיגרנה ללא מרשם – בקבוצה זו נמנות תרופות כמו אקמול, אופטלגין, אדויל ונורופן. תרופות אלה נחשבות ליעילות אבל במקרים של מיגרנה עוצמתית או מיגרנה המלווה באוארה הן לא תמיד עוזרות.
  2. תרופה למיגרנה עם מרשם – בקבוצה זו נמנות תרופות כמו אלטריפן, באטרן, נארוצין, נאקצין. לתרופות אלה יש גם חומרים נוגדי דלקת ולכן ברוב המקרים הן נחשבות ליעילות יותר.

אחת הבעיות עם כל אותן תרופות היא שהן מזיקות לכבד ולטווח הארוך גורמות לכל מיני סוגים של תופעות לוואי כמו בעיות במערכת העיכול, בעיות שינה, שינויים במצב הרוח ועוד.

האם יש תרופות טבעיות למיגרנה?

יש מגוון של תרופות וטיפולים טבעיים למיגרנה שאינם גורמים לתופעות לוואי או תסמינים ואפילו מסייעים לאזן את הגוף. אחת הדוגמאות היותר מוצלחות היא הכניסה של הרפואה הסינית לעולם המערבי, כאשר אחד הטיפולים הנפוצים לטיפול במיגרנה הוא דיקור.

מדובר במחטים קטנטנות אותן מחדירים בצורה עדינה מאוד לכל מיני אזורים בגוף בהתאם לאבחון הנעשה בשלב מוקדם של הטיפול. למשל הרבה פעמים פרט לכאבי הראש יש עוד כל מיני בעיות כמו למשל חוסר איזון הורמונלי ואז אפשר דרך נקודות ספציפיות לאזן את המערכת ההורמונלית וכך לפתור גם את בעיית המיגרנה.

טיפול חדשני במיגרנה

ישמחו לגלות הסובלים מכאבי ראש כרוניים וכאלו הנדרשים לקבל טיפול במיגרנה כמה מפתיע לגלות הקיים היום בשוק. הטיפול שזוכה לתאוצה בשנים האחרונות ניקרא טיפול באמצעות בוטוקס. למעשה מדובר בטיפול דומה למה שכולנו מכירים מתחום האסתטיקה הרפואית. הבוטוקס מסייע לשתק את השרירים של מערכת העצבים המרכזית ומונע היווצרות של חומרים מסוימים וכימיקלים אשר מעודדים את הופעתה של המיגרנה!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *