תיקון גגות – 5 טיפים לשמירת תקינות הגג

תיקון גגות

אנשים שמעולם לא הייתה להם בעיה של נזילה או רטיבות מהגג בבית לא יודעים עד כמה המצב עלול להיות לא נעים. זה מתחיל בדרך כלל בנקודה אחת, אך עד מהרה אנחנו שמים לב שהתחלנו לחיות עם גיגיות בכל מקום. אם זה נשמע לכם מוכר ואם אתם תוהים מה ניתן יהיה לעשות בנידון, כדאי שתדעו שיש כמה דברים שאפשר לבצע כדי לשמור על תקינות הגג. לדוגמא:

  • סיוד: פעמים רבות סיוד הגג משפר את העמידות שלו ומונע את חדירת הגשמים.
  • איטום: יש אפשרות להזמין חברה מקצועית שתבצע איטום של הגג, מה שימנע רטיבות.
  • תיקונים: חשוב להזמין אנשי מקצוע שיבדקו את תקינות הגג (ראו תיקון גגות אצל זוהר איטום) ויבצעו בכל שנה תיקונים שונים, שכן בצורה כזאת הגג יהיה עמיד ואטום יותר.
  • לבצע תחזוקה באופן שוטף: אנשים לא תמיד מודעים לכך, אך כל מה שקשור לתחזוקת הגג דורש מאתנו התעסקות בכל שנה. לכן, אם חשבתם לרגע שהעובדה שאטמתם את הגג לפני חמש שנים מספיקה ותגרום לגג להיות עמיד, דעו שזה לא מדויק. חשוב לתחזק את הגג באופן שוטף כי רק כך תדעו שהוא תקין ושלא מחכה לכם הפתעה לא נעימה עם הגשם הראשון.
  • אל תתפשרו על עבודה מקצועית: אחד מהטיפים הכי חשובים שנוכל לתת לכם בשמירה על תקינות הגג, היא לא לבצע עבודה חובבנית. יש היום מומחים שיוכלו להגיע, לבדוק, לתקן ולתת לכם המלצות שונות בנושא, אז למה שתנסו לתחזק את הגג לבד?

פנו רק אל הטובים ביותר

בכל מה שקשור לתחזוקת הגג ולתקינות שלו אתם תראו שיש לא מעט מומחים שאליהם תוכלו לפנות, בדקו כאן למשל. לכן ברור מדוע יש לכם דילמה ומדוע אתם תוהים אל מי כדאי להתקשר, והאמת היא, שלא מומלץ לזלזל בנושא. פנו עוד היום אל אנשי המקצוע שקראתם לגביהם כמה שיותר מידע, המלצות וחוות דעת חיוביות, כי בכל מה שנוגע לגג שלכם אין מקום לפשרות. אתם תראו שעם המומחים הגג יהיה תקין ויהיה לכם נעים יותר לחיות בביתכם עם הידיעה ששום טיפש גשם לא תצליח לחדור פנימה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *