ארגזי כלים שעושים סדר בכלים

ארגזי כלים

מטרתם של ארגזי הכלים היא ליצור סדר עבור אנשי המקצוע, וכך יהיה להם נוח למצוא כל כלי או אביזר הנחוץ להם לעבודה.

ארגזי כלים ביתיים 

קיימים כמה סוגים של ארגזי כלים ובכמה גדלים, ראו לדוגמא כאן. הארגזים הקטנים יחסית מותאמים בעיקר לצריכה הביתית. מאחסנים בארגז זה את כל הפריטים האלמנטריים אשר זקוקים להם מעת לעת כמו מברגים מפתח שוודי, אזיקונים ועוד. בכל ארגז יש כמה קומות, התחתונה מבניהם היא תבנית מחולקת אשר נוח מאד למיין בתוכה מסמרים בגדלים שונים, דיבלים, ברגים, אומים ופריטים קטנים נוספים, כך כל סוג ממוקם ביחידה שלו ואין מעבר של המוצרים מקופסה לקופסה. בשעת הצורך, קל מאד לשלוף את המסמר באורך הנכון או את הדיבל הנחוץ כדי לבצע עבודות קטנות בתוך הבית. 

החלק העליון של הארגז הוא בדרך כלל רחב ועמוק ולכן אפשר לאחסן בו את המקדחה או המברגה עם אביזריה הנלווים כמו המקדחים בקטרים השונים.

> בדקו גם חומרי צביעה לעצים בכתובת זו

ארגזי כלים עבור אנשי מקצוע 

התכולה של ארגזי הכלים עבור אנשי המקצוע משתנה בהתאם לתחום העיסוק. כלי העבודה של אינסטלטורים, עובדי אלומיניום, טכנאי מיזוג אויר או זגגים יהיו שונים.

אנשי המקצוע הללו זקוקים להרבה מאד כלי עבודה ואביזרים תוך כדי ביצוע ההתקנות או התיקונים השונים. לכן לנוחותם הם משתמשים בעגלה אשר עליה מעמיסים שני ארגזי עבודה גדולים ורחבים ואחד צר יותר אשר מותאמים בדיוק לרוחבה של העגלה ולכן קל מאד לנוע איתה ממקום למקום. 

בארגז התחתון קיימת תבנית רחבה לפריטים הקטנים כמו ברגים ומסמרים בגדלים שונים, אומים וכל פריט קטן אחר אשר נעשה בו שימוש רב ומעליהם כלי עבודה ידניים קטנים כמו צבתות, פליירים, מפתחות שוודיים, סכינים, מברגים ועוד. מעל יחידה זו קיים ארגז כלים נוסף ובו מאחסנים כלים כבדים מעט יותר כמו מכשיר ניטים, סוגים שונים של פטישים, מסורים, לוחצים לאלקטרוניקה ועוד.

בארגז העליון מניחים בזהירות ובתוך השטח המקובע לכך את כלי העבודה החשמליים כמו מקדחה מברגה, מסור חשמלי, פנס נטען וכל כלי אחר שיש בו צורך. 

​ 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *