כך תארגנו ארוחה שף משפחתית

ארוחה שף משפחתית

הבילוי המועדף ביותר עבור ישראלים, הוא בילוי בארוחות משפחתיות. החום והאהבה שמקבלים בעת המפגש, הפירגון, החגיגיות, והקשר המשפחתי שקיים בתא שלכם – כולם הופכים את הרצון לארח את המשפחה – לגדול במיוחד! אם אתם רוצים לארח את היקרים לכם מכול ועל הדרך לקצור מחמאות על האוכל, על עיצוב הבית והאירוח – תוכלו לארגן ארוחת שף משפחתית. אבל מה זה אומר "ארוחת שף"?

ארוחות שף הפכו בשנים האחרונות לטרנד מוביל עבור מי שרוצה לאחר אנשים בצורה אקסקלוסיבית, בעוד שמדובר בשף פרטי שמיגיע עד אליכם ומכין עם הצוות שלו ארוחת גורמה מלאה במנות טובות בטעמים וניחוחות. כיום ישנן שפיות פרטיות שמגיעות עד לבית ומכינות מנות מעולות עבור ארוחות משפחתיות, ומנות שף שנועדו לשמח קבוצות, חברים, זוגות, עובדים ועוד, קבלו טעימה ממטעמי שפים פרטיים לאירועים קטנים.

מה מגישים שפים פרטיים?

שף פרטי שמגיע עד הבית מכין את המנות שמתאימות לטעמם של האורחים ולטעם האישי של הלקוח. מי שירצה להזמין שירות כזה, כדאי שיצור קשר עם שף מומלץ ויבחן את הפריט שלו ואת השירותים שהוא מציע. לאחר בחירת התפריט, יגיע השף למקום האירוע כמה שעות לפני שהארוחה תתחיל ועם הצוות שלו – יחל בהכנת ארוחת גורמה עבור המשתתפים.

במי כדאי לבחור?

זה נכון, בארץ יש לא מעט שפים שמציעים את שירותיהם, כמו גם חברות קייטרינג שמציעות הסעדה ביתית. עם זאת במידה ותרצו להרשים את האורחים שלכם יש לבחור בשפים שמציעים ארוחות בשריות או ארוחות חלביות (למי שאין בעיה עם כשרות ניתן לשלב בין השתיים).  עוד יש לשים לב למורכבות של המנות, לאיכות ולטריות המרכיבים כמו גם לשירות ולמקצועיות של השף והצוות שלו.

חפשו קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים ובדקו האם אפשר להזמין שף עד הבית, ובכך להנות מארוחה מעולה שתבושל ותוכן במקום. כעת לאחר ההזמנה, כל מה שנותר לכם הוא להיות יפים לקראת הארוחה, ולקצור המון מחמאות על האירוח!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *