מטבחים כפריים מיוחדים – 4 טרנדים מהממים

מטבחים כפריים מיוחדים - 4 טרנדים מהממים

המטבח שבכל בית מהווה חלל מרכזי ומשמעותי בבית. על אף שלא מעט אנשים נוטים לחשוב שהמטבח מהווה חלל בישול גרידא, הרי שכיום מטבחים מהווים הרבה מעבר לכך. על כן, כאשר מדובר על עיצוב מטבח, מדובר על סגנון עיצוב הדורש בו השקעה רבה. אחד הסגנונות הנבחרים ביותר עבור עיצוב מטבח הוא סגנון העיצוב הכפרי. כיום ניתן למצוא טרנדים מיוחדים מאוד בסגנון עיצוב זה אשר כל אדם המעוניין לעצב את המטבח בביתו בסגנון עיצוב כפרי חייב להתוודע אל הטרנדים הללו בלחיצה כאן, על מנת לשלב אותם במטבח האישי שלו.

טרנדים בעיצוב מטבח כפרי

כאמור, כיום כל אדם המעוניין לעצב את המטבח שבביתו באופן כפרי, חייב להתוודע לכמה טרנדים חמים מאוד בתחום המטבח הכפרי:

  1. מושבי ספסל- מושבי ספסל מהווה ללא ספק את אחד מהטרנדים החדשים ביותר בתחום עיצוב המטבח הכפרי. כיום כמעט כל אדם המעצב את מטבח ביתו בסגנון הכפרי, מעוניין לשלב בו בין היתר גם מושבי ספסל המהווים מושבים נוחים, נעימים ואיכותיים המשלבים אותם יחד עם שולחן האוכל ולעיתים כמה כסאות. לא פעם הילדים יכינו שיעורי בית בפינה הזאת וכן, היא תהווה גם פינת עבודה. אך מעבר לכך, מושבי ספסל תורמים רבות למראה המטבח הכפרי ולאווירה הדרושה במטבח זה.
  2. טרנד נוסף שניתן למצוא כיום בתחום המטבח הכפרי הוא מוצרי חשמל מעוצבים. מדובר על מוצרי חשמל בהדפסים שונים, אשר מעניקים תחושה כי הם מוצרים ישנים יותר, המגיעים מתקופה קדומה. אין ספק שהבחירה במוצרי חשמל מעין אלה למטבח זהו דבר אשר משלים את האווירה המיוחדת שבמטבח ואת המראה הכפרי של המטבח.
  3. טרנד נוסף הוא רצפת משבצות למטבח. מדובר על אריחים משובצים ומיוחדים עבור המטבח, בצבעים שונים. ישנם שילובי צבעים שכדאי יותר לבחור בהם על פני אחרים באריחים הללו ועל כן, יש לבחון היטב את האריחים המוצעים בתחום בטרם בוחרים אותם עבור המטבח הכפרי שלכם
  4. טרנד נוסף הוא שימוש בצבע הלבן. לא מעט אנשים בוחרים במטבח של חברת VNG מטבחים שכולו לבן על מנת לאפשר לכל אדם ליהנות ממראה נקי ומיוחד. המראה הלבן מחמיא לכל מטבח כפרי ויוצר ללא ספק אווירה מיוחדת במטבח.

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *