שפות שלא הכרתם שקיימות

שירותי תרגום

אין ספק כי העולם שלנו הפך למקום הרבה יותר קטן והרבה יותר נגיש. אם בעבר רוב האנשים לא יצאו כלל מגבולות המדינה שלהם, או אפילו מגבולות העיר שלהם, הרי שהיום כולם טסים ומטיילים בכל רחבי העולם. רוב הילדים כבר טיילו לפחות במדינה אחת, ורובם נוטים לנסוע לחו"ל לפחות פעם אחת בשנה. למעשה חופשות משפחתיות בחו"ל הפכו לחלק מהנורמה, דבר שללא ספק מגדיל את היכולת של הילדים ללמוד שפות שונות וכמובן להכיר מקומות ומדינות שונות בעולם. היום כל אחד יכול לעלות על מטוס ולטוס לצד השני של העולם, ללא שום חשש לגבי צורת התקשורת שלו עם המקומיים. ברוב המדינות ניתן להסתמך לחלוטין על השפה האנגלית, ובמידה ולא- ניתן לנסות לתקשר עם המקומיים בתנועות ידיים או להיעזר בחברת תרגומים.

 

שפות שלא כולם מכירים

כאמור, רוב האנשים נוטים לנסוע לאזורים המוכרים והזולים יותר, כמו למשל כל מדינות אירופה, דרום אמריקה, הודו וכדומה. אזורים אלו נחשבים לקלים יחסית לטיול, היות ורוב הפעמים ניתן להסתמך על השפה האנגלית לצורך עצירת מונית, הרשמה בבית מלון או רכישת מזון. אך חשוב לדעת כי למקומיים יש לא פעם שפות מיוחדות ולא מוכרות, שכדאי להתעניין בהן. למשל, כל מי שמגיע להודו מאמין כי רוב המקומיים מדברים בשפת ההינדי, אך למעשה רבים מהם מדברים גם בשפה הינדית והינדית פיג'אנית ועוד שפות נוספות בעלות ניבים שונים, שנוצרו כתוצאה מהגירת אוכלוסייה מהאזורים המרוחקים יותר של היבשת. כמובן שהדבר נכון לא רק בהודו, אלא גם באפריקה יש כמות עצומה של שפות שונות, כאשר לכל מדינה ולכל אזור יש את השפה שלו ואת הניב שלו. אנשים רבים למשל, אינם מכירים כלל את השפות הבאות- קיקויו, קצ'ואה, קריו, קנטונזית, קשמירית, תיגרינית, שנחאית וכדומה. למעשה, ניתן למצוא כמות עצומה של שפות שונות שרובינו כלל לא שמענו על קיומן, וככל הנראה ישנן אפילו שפות נוספות שעדיין לא התגלו, או שכבר נעלמו מהעולם.

לסיכום, ניתן היום למצוא בעולם לא מעט שפות שונות, שרובינו כלל לא מכירים ולא שמענו עליהן. מסיבה זו בדיוק, מומלץ להיעזר בשירותי תרגום של שפות שונות, על מנת להבין את הנאמר וללמוד שפות חדשות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *