חשיבות אוורור המקלחת לאחר מקלחת חמה בחורף

טיפול בעובש

כולנו אוהבים להתחמם עם מקלחת חמה בימי החורף הקרים.המים החמים מסייעים לנו לחמם את גופנו הקר ולכן לא מעט אנשים יוצאים מהמקלחות אדומים ומלווים בלא מעט הדים אשר ממלאים את חדר המקלחת כולו. ולכן, חשוב להדגיש כי קיימת חשיבות רבה לפתיחת חלונות האוורור מיד לאחר מקלחות חמות בחורף. ההדים הרבים אשר נגרמים כתוצאה ישירה של המים החמים עלולים לפגוע משמעותית בקירות החדר.

הדים רבים עלולים לגרום לפטריות ועובש

פגיעת ההדים מתבטאת בעיקר ברטיבות של ממש אשר עלולה להביא לידי פטריות ועובש של ממש. התמודדות נכונה עם הבכיה תעשה אך ורק על ידי פתיחת כלל החלונות לאוורור מיידי מיד לאחר תום המקלחת החמה. אנשים רבים אשר לא מקפידים על אוורור זה מגלים עד מהרה לא מעט עובש על קירות חדר האמבטיה ויש צורך לבצע טיפול בעובש וטחב.

פגיעה משמעותית ברהיטים שלכם

מעבר לפגיעה המשמעותית בקירות וברהיטים השונים, חשוב לדעת כי עובד ופטריות שונות בקיר שלכם מסוכנים בריאותית. עובש זה גורם לתחושת מחנק תמידים וחיידקים רבים באזור. לכן, על מנת להצליח לשמור בצורה הטובה ביותר על חדר האמבטיה שלכם נקי מפטריית ועובש, חשוב להקפיד במיוחד בימי החורף הקרים, לפתוח את כלל החלונות בחדר האמבטיה.

התמודדות נכונה עם בעיות העובש למניעה חוזרת

במידה ואתם כבר נאלצים להתמודד עם עובש ופטריות שונות בקיר, חשוב לדעת להתמודד איתם נכון במטרה למנוע את בואם חזרה בעתיד. התמודדות שאינה מספיק נכונה ומקצועית עלולה לגרום לתופעה לחזור מהר מאוד. לכן, במטרה להצליח להשמיד את כלל הפטריות והעובש, קיימת חשיבות רבה לקבל סיוע מקצועי בהשמדת העובד ובמריחת חומרים מיוחדים אשר ימנעו את חזרתו בעתיד הקרוב.

פתחו את החלונות מיד לאחר תום השימוש במקלחת

חשוב להדגיש כי עובש ופטריית קיר עלולות לפגוע באופן ישיר בכלל הרהיטים שלכם בחדר האמבטיה. מעבר לפגיעה והרטיבות בקירות, לנראות הלא אסתטית וכמובן לפגיעה הבריאותית, לא מעט אנשים נאלצים להחליף את כלל הריהוט בשל פגיעה מנזקי מים. נזקים אלה על פי רוב נגרמים כתוצאה ישירה של חוסר אוורור חדר המקלחת שלכם לאחר מקלחת חמה בימי החורף הקרים.

קראו גם על: איטום מרפסת חיצונית

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *