מרצים מומלצים לילדים לאירועים מעניינים

מרצים מומלצים לילדים

ילדים הם כחומר ביד היוצר. כאשר הם מגיעים לאירועים במתנ"ס, בבית הספר או ליום הולדת, אפשר תמיד לכנס אותם ולהעניק להם הרצאה מרתקת, במגוון גדול מאד של נושאים.

הסקרנות הרבה של הילדים

כל הילדים נולדו סקרנים והתפקיד שלנו כמבוגרים הוא לחשוף אותם לתחומים כלליים שהם מאד מעוררי עניין לילדים או לחילופין להעניק להם מידע וידע בתחומים אשר הילדים הגדירו כמרתקים עבורם. הילדים כמעט בכל גיל הם כמו נייר סופג והם מסוגלים לקלוט את כל הנתונים אשר מעבירים להם ואף לשאול על כך שאלות רבות.

זו הסיבה שאפשר לתת להם את האפשרות להגיע להרצאות שונות אשר מותאמות לילדים על פי גילם, כאשר בכל אחת מההרצאות ידברו על נושא מסקרן ספציפי, או יצרו סדרה של כמה מפגשים בנושא מסוים אשר חשוב לילדים ובכל הרצאה הם יחכימו מעט יותר.

יכולת הריכוז של הילדים כאשר מדובר בנושאים אשר סוחפים אותם, היא גבוהה ביותר ולכן הם ייהנו מכל דקה ויצטערו כשההרצאה תסתיים.

מרצים מומלצים לילדים לאירועים מעניינים

קיימים אין ספור נושאים של הרצאות בנושאי חינוך ונושאים נוספים אשר ברגע שהילדים שומעים עליהם, הם יפתחו את האוזניים ויקשיבו בקשב רב. כמו לדוגמה נושאים אשר קשורים לחלל, למעבורות החלל, לכוכבי הלכת אשר קיימים מחוץ לאטמוספרה, טלסקופים ומצפה כוכבים.

בנוסף לכך, כל מה שקשור למדע בקטגוריות של כימיה, פיזיקה, ביולוגיה וכימיה. סיפורים על מחקרים שונים שבוצעו בארץ או בעולם בתחומים מרתקים, אשר התוצאות שלהם יפתיעו מאד את הילדים ודבר זה יעורר אצלם רצון עז לקבל נתונים נוספים על המחקרים המאלפים.

מכל אחת מההרצאות הילדים יוצאים עם ערך מוסף ולא אחת הם מחפשים לאחר מכן מידע בגוגל, כדי להרחיב את רמת הידע.

כאשר קיים היצע של כמה מרצים אשר כל אחד מהם עוסק בתחומי עניין אחרים, בוחרים מבין האפשרויות את הנושאים אשר נראה שיעניינו את הילדים או עורכים סקר בקרב הילדים מה הם מעדיפים. היום בעידן קבוצות הווטס אפ זו משימה שמבצעים בפרק זמן קצר ומגיעים לתוצאה אשר מתאימה לכולם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *