כך הכרתי את בעלי בתואר הראשון

תואר ראשון

לא מעט נשים מקוות להכיר את המיועד בתהליך טבעי ובמרוצת החיים, ואכן בלימודים לתואר הראשון בהחלט ניתן להכיר את האחד – זה שיחכה לכן מתחת לחופה. פה אעצור לציין שהכרתי את בעלי בתואר הראשון, ועל כך אספר לכן במאמר שלפניכן.

היכרות בלתי צפויה

הכל התחיל כשנרשמתי ללימודים במכללת ספיר שבדרום. לא ידעתי מה צופן לי העתיד, ומי יהיו האנשים החדשים שאכיר בתואר הראשון BA. מה שכן ידעתי, זה שצפויות לי 3 שנים מעשירות ומלאות במאמרים אקדמאיים שונים.

את רוני הכרתי במהלך אחת ההפסקות במכללה, עוד בימים הראשונים של השנה הראשונה לתואר. באותה תקופה, אף אחד מאיתנו לא חשב שמהיכרות כל כך בלתי צפויה תצא חתונה. עם הזמן, התחברנו לכדי קבוצה, והתחלנו ללמוד יחדיו למבחנים, לבלות בהפסקות וליהנות מחיי הלילה הסטודנטיאליים של אזור הדרום, בין אם בקיבוצים ובין אם בערים הסמוכות.

מערכת היחסים ביני ובין רוני החלה להתהדק והפכנו להיות חברים טובים במיוחד, כך שמעבר לבילויים הקבוצתיים, החל להירקם בינינו סיפור אהבה אמיתי, הכולל דייטים, שיחות לתוך הלילה והמון תמיכה במהלך תקופת המבחנים והגשת הסמינריון.

לאחר שסיימנו את התואר, החלטנו לעבור לגור ביחד, ולא מעט זמן עבר עד שהגיעה ההצעה המיוחלת והתחלנו לתכנן את החתונה שלנו. אגב, רוב האורחים בחתונה היו החברים שלנו מהלימודים, אותם חברים שראו איך סיפור האהבה בינינו מתפתח מיום ליום.

המכללה היא מקום אידיאלי להיכרויות

אין ספק שיש לא מעט דרכים למצוא זוגיות, אך אין עוררין על כך שהמכללות והאוניברסיטאות מהוות אדמה פורייה להתפתחותן של מערכות יחסים זוגיות, ולו בשל הבילוי היומיומי בכיתות, ותקופת הלימודים שעלולה להיות אינטנסיבית למדי.

האמת היא, שבמהלך הלימודים שלי במכללה, נרקמו לא מעט חברויות ומערכות יחסים, ולפחות 12 זוגות שהכירו בתואר, נישאו בתום הלימודים והקימו יחדיו משפחה – וזה בהחלט מרגש במיוחד!

 

בניית מערכות יחסים רומנטיות במהלך התואר הראשון היא בהחלט אלמנט נפוץ, כך שסביר שלא מעט סטודנטים ימצאו בני זוג בתקופת הלימודים, וחלקם אף יינשאו. מה נותר? לאחל בהצלחה!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *