המדריך לאנאלי המתחיל: 4 טיפים שאתם חייבים ליישם

המדריך לאנאלי המתחיל: 4 טיפים שאתם חייבים ליישם

מין אנאלי הפך מטאבו מוחלט לדבר שרבים אוהבים לדבר עליו או לעשות אותו, בעוד שכיום גם גברים וגם נשים זיהו את הפוטנציאל העצום שיש למין אנאלי, גם מבחינת יחסי המין וגם מבחינת העונג והאורגזמות שחדירה אנאלית יכולה לספק. מלבד הגילוי והשיח המשוחרר יותר כלפי מין – ניתן למצוא לא מעט דרכים בהן אפשר ליישם את המחקר האישי של חדירה אנאלית שכול אחד יכול לבצע. אז כיצד מתחילים? הנה כמה טיפים טובים:

בוחנים את גבולות ההנאה

עבור רבים, מין אנאלי מהנה משום שהוא מספק גירוי לנקודות אורגניות בגוף שמתעוררות רק על ידי חדירה אחורית. לכן חשוב להתחיל לבדוק את גבולות ההנאה בהדרגה, כמו בעת חדירה בפעם הראשונה. גם חדירה אנאלית עליה להיות הדרגתית ומתחשבת: לכן מומלץ לחקור את הנושא באמצעות אביזרי מין כמו חרוזים אנאליים שניתן להחדיר בהדרגה אל הרקטום. מי שירצה יוכל להתנסות בחדירה כזאת על ידי מוצר בשם ביצים סיניות. מוצר זה אפשר למצוא בקטלוגים של חנויות אביזרי מין ולהבין כיצד אפשר להשתמש בו באופן בטוח.

התנסות זוגית

רבים הגברים והנשים אשר רוצים להתנסות בחדירה אחורית בין הסדינים בעוד שגם גברים וגם נשים יכולים להנות מחדירה אחורית. אם אתם מנהלים קשר זוגי חד מיני או הטרוסקסואלי – תוכלו לבחור מוצר כמו סטראפ און שהוא בעצם חגורה שניתן לחגור על המותניים. על החגורה מותקן דילדו בגדלים שונים שמאפשר חדירה נוחה יותר עבור זוגות. נסו לבדוק האם מין אנאלי מתאים לכם וליחסי המין תוך קיום קשר פתוח וכנה.

שימוש בחומרי סיכה

מי שהתנסה בחדירה אנאלית יודע כי ההתנסות הראשונה עלולה להיות מכאיבה שכן חלקים מסוימים בגוף רגישים יותר מאחרים. לכן מומלץ לבצע חדירה עם חומר סיכה איכותי. חומרי סיכה טובים אפשר למצוא בחנות סקס.

מעבר לעינוג יום יומי

מי שרוצה לחוות עינוג אנאלי על בסיס קבוע, יוכל לבחור פלאגים אנליים או כל מוצר אחר שנועד למשתמשים שכבר התנסו בדבר. כיום ישנם פלגים מפלדה למשתמשים מנוסים או כאלה שעשויים סיליקון רפואי. בחרו את אביזר המין המתאים לכם ביותר עבור שעות של הנאה.

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *