המלצות על ניתוח אף

ניתוח אף

לפני שאנחנו קונים מוצר לבית או לעסק, מן הסתם, אנחנו נכנסים לאתרי אינטרנט בשביל לקרוא חוות דעת והמלצות. כך גם כשאנחנו רוצים להזמין מקום בבית מלון ובכל מקום אחר. אנחנו לא עושים שום דבר לפני שאנחנו דואגים לקבל המלצות, אנחנו לא מוכנים לשלם מהכסף שלנו, לפני שברור לנו שזה מומלץ, שזה הדבר הנכון לעשות. 

אם כך הדבר, למה שנרצה לעבור ניתוח פלסטי ועוד ניתוח אף, מבלי שנקרא קודם המלצות על מנתחים? הרי, אנחנו מפקידים בידיים שלהם את הפנים שלנו, את האף שלנו, יש שיאמרו שאנחנו אפילו מפקידים בידיים את החיים שלנו, כי אם חס וחלילה הם ינהגו ברשלנות, אז לא רק הפנים ובפרט האף עלולים להיהרס, זה הרבה מעבר לזה. אנחנו עלולים לספוג מכה משמעותית יותר. 

לשמחתנו, יש לנו היום את כל הכלים והאפשרויות בשביל לקבל המלצות וחוות דעת טובות כמו על רון עזריה. אנחנו יכולים לקרוא על כל מנתח ומנתח, אנחנו יכולים ללמוד על שיטות של ניתוחים, ולדעת בדיוק מה אנחנו צריכים לחפש ומה עלינו לבחור. 

כיצד עלינו לבחור מנתחים

בשביל לבחור מנתח טוב, זה לא מספיק רק להסתפק בקריאה של המלצות על ניתוחי אף. עלינו גם ללמוד על המנתח, לקרוא על הרזומה שלו, על הניסיון שעומד לרשותו, וכמובן על סגנון הטיפול שלו, בדקו ניתוח אף אצל ד"ר עזריה.

כמו כן, אנחנו צריכים ללמוד מה בדיוק הוא יכול להציע לנו, בהתאם למצב שלנו. לשם כך, אנחנו גם נצטרך להיפגש איתו ולשמוע ממנו, בקולו, מה הוא מציע, איך הוא יכול לעזור לנו ומה נדרש מאיתנו לשם כך. בין אם זה מבחינה כלכלית ובין אם זה מבחינות אחרות. 

חשוב לומר, המלצות של פציינטים, הן מן הסתם סובייקטיביות וכל אחד רואה את זה על פי ניסיונו, וכך עלינו לקחת את זה. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *