צ'י קונג לנשים – במה זה עוזר לך

אמיר פרלמן

מי שרוצה להגמיש את הגוף, לשפר את התנועה, לחזק את השלד, להקל על דלקות וכאבים כרוניים, ובכלל – לחיות חיים איכותיים יותר: יכולה להכיר ולתרגל שיטת אימון נפלאה בשם צ'י קונג. אבל מדוע אימון כזה נחשב מומלץ לנשים? הנה כול היתרונות שהאימון מציע: 

נשים בכול גיל יכולות לתרגל צ'י קונג – שיטת אימון שהגיעה מסין ומאפשרת כבר מאות שנים תרגול תנועות זורמות, איזון מתחים ורגשות, ייצוב הגוף ועבודה על השרירים, עבודה על עמוד השדרה, וכו'. התרגול יסייע להפיג תחושות עייפות והוא ימלא את הגוף באנרגיה. 

חשוב לדעת כי במהלך התרגול מתרחשות תנועות זורמות כמו כאלה שנעות במעגלים, או ברכות וגמישות בעוד שבכך אפשר לבנות את הגוף הנשי ולהפוך אותו לגמיש וחזק יותר. כיום ניתן למצוא גם קורסים של צ'יקונג אונליין.

מי צריכה לתרגל צ'י קונג

אימון כזה יתאים כמעט לכל אישה החל מנשים צעירות עד לקשישות. את התרגילים אפשר לבצע בשכיבה, בישיבה או בעמידה בהתאמה אישית ועם מנטורים שעוסקים בתחום ויודעים להתאים את התרגול לכול אחת. מי שסובלת מכאבי שרירים, ממיגרנות או כאבי גב, מי שהמערכת החיסונית שלה חלשה או זקוקה לעבודה על יציבות – תוכל להנות מאד מתרגול כזה שיוסיף המון כוח לגוף. 

מי שתתרגל צי קונג תהנה מאיזון בחיי היום יום, מחיזוק הגוף, שיפור מצבים גופניים וחיזוק האנרגיה תוך שינוי אורח החיים והפיכתו לאיכותי יותר. באמצעות אימון כזה רבות מאזנות את הגוף ונהנות מגוף שמיש, חזק יציב ובריא. הקליקי כאן כדי למצוא בי"ס מקצועי המציע את שיטת האימון הזו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *