יהלומים סינטטיים

יהלומים סינטטיים

יהלומים סינטטיים הם יהלומים אשר מיוצרים במעבדות ייעודיות לכך. המטרה של יצרני היהלומים הסינטטיים, היא לייצר יהלומים אשר נראים דומים ככל האפשר ליהלומים הטבעיים, ראו דוגמאות באתר https://smart-diamond.net.

ייצור יהלומים סינטטיים 

כדי לייצר יהלומים באיכות ובמקצועיות גבוהה, מייצרים סביבת עבודה זהה לזו אשר קיימת במעמקי האדמה, הכורים מוצאים יהלומים אשר קיימים בין הרגבים עשרות ומאות שנים.

במעבדה מייצרים אותם מגרפיט שהוא החומר הקרוב ביותר מבחינת ההרכב הכימי לפחמן. הטמפרטורה במכונות הייצור היא גבוהה מאד וכך גם הלחץ האטמוספרי. התוצאה לאחר הליך ייצור קפדני וסטרילי זה, היא הקרובה ביותר ליהלומים הטבעיים.

במהלך הייצור מתבצעים גם תהליכים של ליטוש האבן מכל זווית וכיוון אפשריים, האבן יוצאת נקייה אסתטית וממורקת ללא עכבות של הליך הייצור. כל המרחב הוא שקוף ואפשר לראות דרך האבן את ההשתקפות של צידה השני.

> בחרו לכן טבעות יהלומים באתר Smart Diamond

הרחבות השימוש ביהלומים הסינטטיים 

ברוב המקרים, היהלומים הללו נמכרים בצבעם השקוף אך קיימים מקרים שהלקוח מעוניין ביהלומים דמויי אבני חן על גווניהן הייחודיים ובנראות המאפיינת אותן. כמו בטבע, גם באופציה זו יוצרים שינוי ומייצרים יהלומים צבעוניים מרהיבים ומרשימים.

היצרן מודע לצרכי השוק ולכן דואג לייצר יהלומים סינטטיים בכמה גדלים ובשלל צורות. על פי גודלו של היהלום, משקלו, צורתו וכללים גמולוגים בין לאומיים, נקבע מחירו. אפשר לרכוש כמה יהלומים קטנים ולשבץ אותם בשרשרת, צמיד או עגילים. או לחלופין לרכוש יהלום אחד גדול ולשבץ אותו במרכזה של טבעת איכותית, כמו טבעת אירוסין.

היהלומים הסינטטיים מתאימים לשימוש עם כל סוגי התכשיטים המיוצרים מזהב כמו זהב לבן, צהוב או אדום וגם מכסף.

ההבדל המהותי הוא בעובדה שהעלות של היהלומים הללו היא כמחצית מעלותם של יהלומים אמיתיים דבר שמעודד מאד את רכישתם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *