שיתוף פעולה בין מתווכים – היתרונות

שיתוף פעולה בין מתווכים

בערים שונות קיים שיתוף פעולה פורה בין מתווכים וזאת כדי לקדם את העסקים של שני הצדדים. המטרה של כל אחד מהם היא למכור ולהשכיר כמה שיותר דירות, כדי להגדיל את ההכנסות שלו. אך שיתוף פעולה בין מתווכים, יוצר גם יתרונות רבים ללקוחות.

היתרונות של שיתוף פעולה בין מתווכים

בזכות החיבור בין המתווכים כל לקוח אשר מגיע למשרד התיווך או נכנס לאתר האינטרנט שלהם, נחשף להיצע עצום של דירות, שהוא לפחות פי שתיים מההיצע שהיה קיים לפני שיתוף הפעולה ביניהם.

ברגע שיש יותר דירות, יותר מוכרים ויותר לקוחות, כאשר מתווכים משתפים פעולה הסיכוי להגיע להצלבות הוא הרבה יותר גבוה. בדרך זו המוכרים מצליחים לעניין כמה וכמה לקוחות, עד שאחד מהם מחליט שהוא מעוניין לרכוש את הנכס. לעיתים כמה לקוחות מעוניינים בנכס ובמצב כזה מבצעים התמחרות ומי שמציע את הסכום הגבוה ביותר, רוכש את הנכס.

לולא החשיפה לכל כך הרבה לקוחות, המוכר היה ממתין זמן רב למציאת קונה ובטח ובטח שלא היה מוכר במחיר כל כך גבוה, אלא במחיר נמוך הרבה יותר.

שירות ללקוחות

שיתוף הפעולה הפורה בין המתווכים מעניק שירות הרבה יותר יעיל ואיכותי ללקוחות. לאחר שהם רואים באתר האינטרנט שבכל יום מתווספות דירה, האפשרויות שלהם רחבות הרבה יותר וכאשר הם רואים נכס שהוא בדיוק מה שהם חיפשו, הם עושים כל שניתן כדי לרכוש אותו.

מכיוון שמדובר בכמה מתווכים גם הזמינות שלהם גבוהה יותר ולכן הם מתאמים סיור בדירה כך שהלקוחות יגבשו החלטה, אם הם מעוניינים לרכוש אותו או לא.

גם בנושא השכרת דירות, כאשר הלקוחות רואים את המבחר הגדול, קל להם למצוא את הנכס המתאים להם בסביבת המגורים האידאלית עבורם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *