דוראן ספות ורהיטים – איך אנחנו קונים רהיטים בצורה נכונה

דוראן ספות ורהיטים

הרכישה המשמעותית ביותר שאנחנו יכולים לעשות לבית או לעסק, מלבד מוצרי חשמל, הם רהיטים. אלה אמורים לשרת אותנו למשך שנים רבות, אנחנו נעשה בהם שימוש יומיומי, ומלבד העובדה שנעשה בהם שימוש פרקטי הרי שהם גם משמשים אותנו לצורכי עיצוב, שכן באופן בו הם בנויים, בחומרים מהם הרהיטים עשויים והצבעים שלהם, משפיעים כך או אחרת על העיצוב של המקום. 

אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד חנויות ומקומות בהם ניתן לרכוש רהיטים מסוגים שונים, בין אם מדובר בספות מערכות ישיבה, שולחנות, ארונות, מזנונים, שידות ודברים אחרים. כך למשל, אם נרצה, נוכל לפנות אל דוראן רהיטים וכן אל מקומות אחרים שיכולים לספק לנו מגוון רחב של ריהוט ייחודי לבית ולעסק. אנחנו צריכים לבחור את המקום שיכול לספק לנו את הפריטים הרלוונטיים ביותר עבורנו. 

לפני שנסביר כיצד נקנה רהיטים בצורה נכונה, חשוב להדגיש, יש חשיבות לא רק לסוג ולעיצוב הריהוט שאנחנו מבקשים לקנות, אלא יש גם חשיבות לסוג החברה אליה אנחנו פונים. שכן זה יכול להשפיע על איכות המוצרים, על איכות השירות, הובלה וכן הרכבה של הרהיטים אצלנו בבית או בעסק. 

> בדקו ספות פינתיות אצל דוראן רהיטים

כיצד קונים ריהוט לבית ולעסק בצורה נכונה

ישנן שלוש נקודות שיכולות להשפיע על הבחירה שלנו. נקודה אחת מתייחסת לסוג ומבנה הריהוט, עד כמה הוא יכול לשרת אותנו בצורה נכונה, באופן מעשי, בין אם זה בבית ובין אם זה בעסק. 

נקודה שנייה מתייחסת לשאלה, כיצד הריהוט מעוצב ואיך הוא ישתלב עם העיצוב של המקום מבחינת צבעים, חומרים ואלמנטים אחרים. 

נקודה שלישית מתייחסת לשאלה, עד כמה הריהוט חזק, עד כמה הוא עמיד ואמין, כך שיוכל לשרת אותנו במשך שנים רבות. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *