סושי פירות -בריא וטעים

סושי שוקולד

אין ספק כי סושי פירות מהווה את אחד החידושים המרעננים ביותר בשנים האחרונות. בדיוק כפי שהסושי השתלט על חיינו לפני כעשור, הרי שהיום מדובר כבר על סושי שעשוי על טהרת הפירות. אופציה זו היא למעשה נשנוש טעים ובריא, שיכול לשדרג כל סוג של אירוע. אין כמעט אנשים שלא נהנים מפירות טריים ועסיסיים, אך כאשר מדובר על סושי שעשוי מפירות, מדובר למעשה על חגיגה צבעונית ומזינה, המכילה כמויות עצומות של ויטמינים ומינרליים. כל מי שמעוניין להרשים את האורחים שלו, להפתיע אדם אהוב ויקר בהפתעה משמחת או פשוט לפנק את העובדים בישיבת הצוות הבאה שלהם, חייב להזמין את סושי הפירות, שכבש לאחרונה את כל חובבי האוכל.

סושי פירות – מה כל כך מיוחד בו?

כאמור, מדובר על חגיגה של פירות טרופיים מיוחדים, המשולבים עם פירות הדר טריים ומלאי טעם. בעידן שבו רוב האנשים מקפידים על תזונה בריאה ומאוזנת יותר, סושי שמבוסס על פירות מהווה את התוספת האידיאלית לכל ארוחה ולכל אירוע. היום ניתן למצוא חברות שונות שמספקות סושי טרי וטעים המבוסס על פירות איכותיים. הבסיס של הסושי נשען על דפי סויה צבעוניים, שגם כן מוסיפים לקרנבל הצבע והטעמים המיוחדים. ברוב המקרים, דפי הסויה נמרחים בשכבה של מלית קוקס, על מנת להעניק לסושי טעם ייחודי ומיוחד. מעל המלית ניתן לסדר פירות מסוגים שונים, על מנת ליצור טעמים מפתיעים ולא שגרתיים. ניתן לקשט את הרול באמצעות בוטנים גרוסים או חתיכות של אגוזי פקאן – הקליקו כאן כדי להזמין את הפירות המיוחדים האלו.

לסיכום, סושי פירות מהווה את אחת הבחירות המושלמות ביותר, עבור כל מי שמעוניין להפתיע את האורחים בתוספת ייחודיות ומקורית לארוחה. כמו כן, מדובר על מתנה נפלאה לחנוכת בית, ליולדת הטרייה או אפילו כחלק מהכיבוד במשרד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *