למה לכם מכשיר אידוי קנאביס?

מכשיר אידוי קנאביס

מכשיר אידוי קנאביס או בשמו השני וופרייזר הוא מכשיר המאפשר לנו למצות את הצמח אותו אנו מעשנים בצורה שונה בהשוואה לשיטת הגלגול. כלומר, במקום לשרוף את הצמח בג‘וינט, אנו מחממים אותו בתהליך אידוי איטי. התהליך משתנה בהתאם לסוג המכשיר שנבחר להשתמש בו והטמפרטורה אליה הצמח נחשף נעשית בצורה מבוקרת. אחד היתרונות המרכזיים בשימוש במכשיר הוא שלא משתחרר עשן ובמקומו מתפזרים אדים המזיקים לבריאות הרבה פחות.

מה נחשב וופורייזר מומלץ?

יש כל כך הרבה סוגים של וופורייזרים בשוק החל ממכשיר אידוי קנאביס המתחבר לסמארטפון, דרך וופורייזר מומלץ בצורה של עט או כזה המתיישב על השולחן. השאלה היא איך בוחרים? כמובן שכמו בכל בחירה שאנחנו עושים, שיקולים כמו צרכים אישיים, גודל המכשיר, שימושים, טכנולוגיה, אחריות ומן הסתם מחיר משפיעים על הבחירה שלנו, אבל לפני שנתייחס לאלה, חשוב להבין את ההבדלים הקיימים בין שני סוגים עיקריים של וופורייזרים.

מכשיר אידוי קנאביס תא החימום משפיע על החוויה כולה

קיימים שני סוגים עיקריים של מכשירי אידוי: האחד עם תא חימום במגע ישיר הכולל הולכה חשמלית והשני בהולכת חום, כלומר תא החימום פועל בזרימה של אוויר.

בסוג המכשירים הראשון הקנאביס בא במגע ישיר עם סליל החימום העשוי מחומר קרמי או מתכת. מדובר במכשירים קטנים, זולים ומגיעים לטמפרטורות אידוי הרבה יותר מהר. הבעיה עם מכשירים אלה הוא שהמיצוי לא אחיד.

לעומת זאת, המכשירים מהסוג השני הפועלים על חימום האוויר, מעבירים את האוויר החם לפרח בזמן השאיפה ותא המילוי מתקרר הרבה יותר מהר ואז החומר לא ממשיך להתחמם. אמנם מדובר במכשירים יקרים יותר אך המיצוי שלהם הרבה יותר איכותי וחווית האידוי טובה יותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *