למה חשוב לתרגל יוגה ביום יום?

שיעורי יוגה ברחובות

היוגה, שמקורה בהודו, היא תורה שקיימת מאות אם לא אלפי שנים. עם הגלגולים השונים שלה, היוגה סחפה אנשים רבים במדינתנו הקטנה וכן קיים ביקוש רב לשיעורי יוגה בכל עיר ועיר. משיעורים בתל אביב הגדושה באולמות מלאים ועד לערים קצת פחות פופולריות כך שתוכלו למצוא גם שיעורי יוגה ברחובות, פתח תקווה או נתניה. 

אם אתם באמת מתעניינים בתרגול יוגה, בואו לקרוא למה חשוב לתרגל באופן קבוע

בתחילת הלמידה שלכם את תרגילי היוגה השונים, כמו שאמרנו, שיעורים יכולים להתנהל בכל מקום. ישנם שיעורי יוגה ברחובות ברפאל סנטר כל עיר ותופתעו לגלות שממש לידכם נמצא סטודיו ליוגה. 

קחו בחשבון שיהיה לכם קצת קשה לתפוס את הכל ולכן שיעורים עם מדריכים יוכלו להקל עליכם משמעותית הן מבחינת הלמידה והן מבחינת התנוחות הנכונות. 

כדי לקבל את הערך המוסף של היוגה, יש לתת לה את פרק הזמן שלה ביום, לעבוד באופן חזרתי ולהתמקד במה שנמצא בתוככם. היוגה מאפשרת את השילוב הפיזי של המדיטציה. 

כאשר אתם נותנים לגוף שלכם הפסקה מן היוגה, אתם למעשה מעכבים את ההתפתחות הרוחנית שלכם דרך התרגילים ובכך מעכבים את קצב הלמידה שלכם. 

תרגול היוגה הוא לא חובה כמובן אך עליכם לדעת שתרגול יום יומי יעניק לכם התקדמות אותה תוכלו להרגיש בכל היבט בחיים שלכם. השרירים יהיו חזקים יותר, הרגשות משוחררים יותר ומצב הרוח יהיה מרומם יותר. מבלי שתשימו לב, תרגישו את עצמכם כפי שאתם. 

אז למה חשוב לתרגל יוגה ביום יום?

יוגה מעניקה לכם זמן מסוים של הפסקה מהטירוף שהמציאות מעניקה לכם. האימון בה הוא הלמידה שלכם וההגעה למקור הגבוה יותר שלכם. לכן, אם אתם באמת רוצים לגלות את תורת היוגה, היו עקביים והאמינו במטרה שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *